5 kwi 2013

Hatsune Miku - Syndrom odwrotności



Tytuł oryginalny: さかさシンドローム
Tytuł romaji: Sakasa shindoroomu (syndrome)
Tytuł polski: Syndrom odwrotności
Tekst i muzyka: 19's Sound Factory
Wokal: Hatsune Miku


Wszystko jest nudne - i twoje słowa i wiersze, które kiedyś uwielbiałam.
Na co nie spojrzę, wydaje mi się to być kłamstwem i wypełnia mnie pustka.

Na przykład, tak, znienawidziłam się tak bardzo,
że chcę roztrzaskać na drobne kawałki osobę, którą byłam do wczoraj.

Jeśli sądzisz, że jestem do niczego, to śmiej się ze mnie więcej.
Ściśnij mnie za rękę tak mocno, że twoje palce niemal odpadną.
Noc, która nadal nie zauważyła, 
że ja odbijająca się w twoich oczach jestem oszustką, nie ustąpi miejsca rankowi.

Wszystko jest niejasne - i moje słowa i uczucia, które kiedyś były dla mnie ważne.
Nie ma ani jednej rzeczy, którą mogłabym uznać za pewną.

Ten świat jest już odwrotny.
Twoje kłamstwa i prawda są mi już teraz obojętne.

Jeśli sądzisz, że jestem do niczego, to nienawidź mnie bardziej.
Zaciśnij palce wokół mojego gardła i zniszcz mnie.

Twój głos, nie zauważającej,
że ja odbijająca się w twoich oczach jestem oszustką, nie dosięga mnie już.

Mój głos też jest już odwrotny, wszystko jest.
"Nie potrzebuję cię już. Bądź zdrowa. Żegnaj, nienawidzę cię z całego serca."

Jeśli sądzisz, że jestem do niczego, to kochaj mnie mocniej
Ściśnij mocniej moje palce, bo chcę, żebyś mnie ogrzała.

Jeśli sądzisz, że jestem do niczego, to śmiej się ze mnie więcej.
Ściśnij mnie za rękę tak mocno, że twoje palce niemal odpadną.
Do momentu, aż ranek zacznie się śmiać z tego,
że ja odbijająca się w twoich oczach jestem oszustką, śpijmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz