21 kwi 2013

Hatsune Miku - Fiolet



Tytuł oryginalny: ムラサキ
Tytuł romaji: Murasaki
Tytuł polski: Fiolet
Tekst i muzyka: Scop
Wokal: Hatsune Miku


Zaczekaj chwilę, nie wolno ci być tak samolubnym.
Pomyśl trochę o moich potrzebach. Mi jeszcze nie dość.

O spaniu z tobą na jednej poduszcze mogę tylko pomarzyć.
Przeznaczenie sprawia, że powoli więdnę. 
Zatem niech moje krótkie życie spłonie.

Hej, kochaj mnie mocno aż moje ciało zgnije doszczętnie.
Odbierz mi wszystko od zmysłów po wolność.
Nie słyszę nic poza twoim głosem,
więc zawołaj moje imię, zawołaj moje imię, zawołaj moje imię...

Zaczekaj chwilę, moje prawdziwe uczucia nie zmienią się.
Nie będzie mi przeszkadzało nawet, jeśli okrutnie przerwiesz naszą nić.

Więź między nami jest niejasna, 
a zamienników dla niej jest bez liku.
Zatem muszę zadowolić się tą tymczasową miłością.

Hej, w końcu w miłości chodzi wyłącznie o własny zysk.
Bezmyślnie czuję dumę z moich łez i smutku.
Wobec tego, wiążącej nas miłości
nadaj imię, nadaj imię, nadaj imię...

Spotkanie cie to mój koniec. Doprowadziło mnie ono do kresu mojej ścieżki.
Życie w świecie bez ciebie niczym nie różni się od śmierci,
więc ofiaruję ci swoje życie.

Gdy uroniłam łzy dane mi przez los, złożyłam sobie przysięgę.
Gdybyś tak na tym świecie był tylko i wyłącznie ty...
Kobiety także mają silną wolę,
mimo że inni zwą ją zuchwałością...

Hej, kochaj mnie tak mocno, że zapomnisz o wszystkim innym.
Odbierz mi wszystko od ciała po emocje.
Nie słyszę nic poza twoim głosem,
więc zawołaj moje imię, zawołaj moje imię, zawołaj moje imię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz