25 mar 2013

IA - Monochromatyczny świat



Tytuł oryginalny: 単色世界
Tytuł romaji: Tanshoku sekai
Tytuł polski: Monochromatyczny świat
Tekst i muzyka: Wata-ame
Wokal: IA


Pewnego ranka otworzę oczy i zobaczę, że nastąpił koniec świata.
Nie ma dźwięków, nie ma kolorów. Jestem sam, sam jak palec.

Często sobie marzę, więc może to też jakiś sen?
Moje wspomnienia są niewyraźne. Kim ja jestem, kim jestem ja?

To dziwne, nic nie wiem. Rozpościera się przede mną czerń i biel.
Aa, jeśli to przykry sen, to zbudźcie mnie z niego, bo niepokoi mnie.

Nie wiem już nawet gdzie jest góra, a gdzie dół.
Ale stanie jak słup soli nie przystoi, więc będę szedł naprzód krok po kroku.

Biegnę, biegnę wyciągając rękę.
W poszukiwaniu powodu, dla którego tu jestem.
Biegnij, biegnij, kop w ziemię.
Moim celem jest puste jutro.

Czy miałem rodzinę, przyjaciół, ukochaną, rodzeństwo?
Wszystko jest wyblakłe i nic nie wiem. Nie mogę niczego dotknąć.

To dziwne, nie wiem też która godzina. Świat, krajobraz przede mną rozpada się.
Aa, co za to dzień? Aż zachciało mi się błagać Boga o pomoc.

Nie wiem już nawet co jest przeszłością, a co przyszłością w takim niewyraźnym miejscu jak to.
Jeśli będę stał w miejscu, nastanie koniec, więc będę szedł naprzód tak długo jak trzeba.

Biegnę, biegnę, ale dokąd się kieruję?
W poszukiwaniu ważnych dla mnie rzeczy.
Biegnij, biegnij, kop w siebie.
Moim celem nadal będzie proste jutro.

Biegnę, biegnę wyciągając rękę.
Biegnę, biegnę, ale dokąd się kieruję?

Biegnę, biegnę, chcąc otworzyć sobie oczy.
W poszukiwaniu powodu, dla którego tu przybyłem.
Biegnij, biegnij, kop we wszystko.
Żyję niezmienną teraźniejszością.

Ważne dla mnie rzeczy, które znalazłym w upadłym świecie,
były w moim sercu od samego początku. Jestem sam, jestem jeden.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz