1 mar 2013

Hatsune Miku - Romeo i Kopciuszek



Tytuł oryginalny: ロミオとシンデレラ
Tytuł romaji: Romio (Romeo) to Shinderera (Cinderella)
Tytuł polski: Romeo i Kopciuszek
Tekst i muzyka: doriko
Wokal: Hatsune Miku


Nie zrób z mojej miłości tragicznego uczucia jak u Julii.
Zabierz mnie stąd...

Czy coś takiego.

Dobranoc, tato i mamo.
Kolorowych snów.
Najwyższy czas, by dorośli poszli spać.

Próbując duszącego karmelu urzeczenia
nieśmiale krzyżuję swoje nagie nogi.
Jak daleko możemy posunąć się dzisiejszej nocy?

Nie gryź mnie. Bądź delikatny.
Jeszcze nie lubię gorzkich rzeczy,
a to dlatego, że zawsze jadłam słodkości robione przez mamę.

Jeśli jest coś, czego się nie zna,
to normalne, że chce się tego doświadczyć, prawda?
Pokaż mi wszystko.
Tobie mogę pokazać nawet moją...

Ja, zawsze tęskniący Kopciuszek,
ucieknę mając na sobie tylko mundurek.
Magio, zatrzymaj czas
zanim przeszkodzą nam źli ludzie.

Jestem pragnącą uciec Julią,
ale nie wołaj na mnie tym imieniem.
Tak, musimy zostać związani,
w przeciwnym razie nie będzie zabawnie.

Hej, będziesz ze mną żył?

Tuszem wydłużam sobie rzęsy.
Obiecuję, już od jutra będę grzeczną dziewczynką.
Wybaczcie mi na tę chwilę.

Osoby pilnującej granicy wyznaczonej przez czarną koronkę
dzisiaj nie ma.
Kiedy ją przekroczymy, jak daleko zajdziemy?

Tylko ja pokochałam cię tak,
że chcę cię gryźć i znosić dla ciebie ból, prawda?
Ale zdaje mi się, że tata nadal cię nie lubi.

To, co ściskasz w wyciągniętej do mnie ręce,
to obroża, prawda?
Zabierz mnie ze sobą, mój Romeo;
zabierz tak daleko, że zostaniemy skarceni.

Dzwony już biją dla Kopciuszka.
Zostawię tu swój szklany pantofelek,
więc znajdź mnie prędko
zanim zaczną drażnić mnie złe sny.

Tamta dziewczyna na pewno zrobiła to samo -
skłamała, że zsunął się jej ze stopy.
Właśnie, ja jestem taka sama.
Bo przecież chcę być bardziej kochana.

Spójrz, jestem tutaj.

Nie zajrzałbyś delikatnie do mojego serca?
Widzisz, że wypełnione jest tylko rzeczami, których pragnę?
Ale mam jeszcze miejsce, więc upchnij do niego jeszcze więcej.
Tak, żeby nie było już w nim miejsca dla ciebie.

Ale to bez znaczenia.

Wygląda na to, że w małym pudełeczku jest więcej szczęścia niż w dużym.
Co mam zrobić? Jeśli tak pójdzie tak dalej,
to mnie znienawidzisz.

Ale tata i mama są bardziej chciwi ode mnie i mają zamiaru się zmienić.
Właśnie, będę ze sobą szczera.
Siekiera, którą upuściłam, była ta złota.

Kopciuszek, który naopowiadał zbyt wiele kłamstw
został podobno zjedzony przez wilka.
Co mam zrobić? Jeśli pójdzie tak dalej,
to ja też zostanę zjedzona.

Przyjdź mi na ratunek zanim do tego dojdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz