25 mar 2013

Hatsune Miku - Deszcz i asfalt



Tytuł oryginalny: 雨とアスファルト
Tytuł romaji: Ame to asufaruto (asphalt)
Tytuł polski: Deszcz i asfalt
Tekst i muzyka: 40mP
Wokal: Hatsune Miku


Moje lejące się łzy prześlizgnęły się przez twoją dłoń
i zaczęły znikać uderzając w solidny asfalt.

Mimo że nie potrafię nawet uwierzyć w rzeczy będące tam,
zamknąłem oczy poszukując ratunku u czegoś, czego tam nie ma.

Wierząc, że pewnego dnia narodzę się na nowo,
odciąłem wszystko, co odbija się w moich oczach i wziąłem oddech.

Ciekawe, czy gdybym własnymi rękoma zniszczył tę ułudę nie do przyjęcia,
to mógłbym zapomnieć o słowach z twoich ust, które rozdarły na strzępki moje emocje.

Na moją rozstrzaskaną postać bezlitośnie spadają krople deszczu.
Łączą się one z twoimi łzami i płyną zmieniwszy się w rzekę.

Pewnego dnia czyjś smutek
stanie się wiatrem błądzącym po niebie i będzie szukał znikających miejsc.

Krzyczałem twoję imię
mimo świadomości, że może on cię nie dosięgnąć.

Pewnego dnia pokocham kogoś swoimi rękoma,
aby zawsze mógł kogoś nimi chronić.

Niezliczone przypadki oraz niezliczone rzeczy nieuchronne
rozszarpują nasze istnienie i obdarzają po równo samotnością.

Ciekawe, czy gdybym własnymi rękoma zniszczył tę ułudę nie do przyjęcia,
to mógłbym zapomnieć o słowach z twoich ust, które rozdarły na strzępki moje emocje.

Nawet gdybym własnymi rękoma zniszczył tę ułudę nie do przyjęcia,
to nigdy nie zapomnę tych krótkich słów, które dałaś mi w ostatnich chwilach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz