26 mar 2013

GUMI - Sposób na zazdrość



Tytuł oryginalny: ヤキモチの答え
Tytuł romaji: Yakimochi no kotae
Tytuł polski: Sposób na zazdrość
Tekst i muzyka: ChorizoP (HoneyWorks)
Wokal: GUMI


Rozmawiasz o chłopaku, który ci się podoba? Nie chcę tego słuchać.
Ale potajemnie nastawiam uszu i wkurzam się.

Wiem, jaki jest tego powód,
a mimo to nie mogę się powstrzymać od słuchania.

Proszę, wybacz mi chociaż, że cię pokochałem. Odwagi, żeby ci o tym powiedzieć,
nie mam ani trochę. Ale moje uczucia do ciebie nie są kłamstwem.

Przepraszam, nie mogę
cię wspierać. Nic z tego nie będzie!
Życzę sobie najgorszą z możliwych rzeczy.
Ale tego wrednego diabła, którym jestem,
nadal będę wspierał.

"Cześć! Ale jesteś roztrzepana" - tyle udało mi się wydusić po raz pierwszy.
Ty, zawstydzona, powiedziałaś: "Nie mów nikomu!"
To okropne...

Codziennie unoszę się trochę w powietrzu.
Mleko dodać panda równa się biały miś.
Cały świat aż podskakuje.

Jestem diabłem mającym nadzieję, że chłopak, który ci się podoba, ma już kogoś.
"Czy to coś złego?" "Pewnie." "Wiem to." Gadam sam ze sobą.

Nie chcę tego, nie tak ma być!
Szarpię się i szarpię ze swoją zazdrością.
Nie odpuści mi ona ani na chwilę.
Chcę cię odszukać, porozmawiać z tobą,
mieć cię tylko dla siebie.

"Mam ci coś do powiedzenia! Dziś po szkole, o 16.10, w tej klasie."
Moje serce bije jak dzwon i nie chce przestać, bo staram się nie stchórzyć.

Kiwasz głową.

A gdyby, gdybyśmy zostali parą, codziennie próbowałbym namalować uśmiech na twojej twarzy.
5 minut przed czasem wypowiadam czar na szczęście i idę...

"Nie nadawałbym się na twojego chłopaka?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz