28 mar 2013

GUMI - Pedal Heart



Tytuł oryginalny: ペダルハート
Tytuł romaji: Pedaru haato (Pedal heart)
Tytuł polski: Serce na pedale
Tekst i muzyka: DECO*27
Wokal: GUMI


Wymyśliłem piosenkę o moich uczuciach do ciebie.
Spróbuję zagrać ją na E!
"Serce na pedale"

"Nie chcę oglądać kwitnących wiśni",
powiedziałaś, więc spytałem o powód.
"Płatki wiśni wyglądają jak serce.
Nie chcę patrzeć
jak spadają na ziemię..."

To trochę kłopotliwe, ale pojedźmy tajemną ścieżką!
W zamian za to
daj mi buzi w plecy.
W przeciwnym razie nie podjadę pod górkę.
(śmiech)

Kiedy tylko się uśmiechasz, zdaje się mi się,
że uśmiecha się cały świat.
Być może dla ciebie jest to małostka,
ale dzięki tobie uśmiecha się ktoś inny.

Biorę oddech i pedałuję.
Coś mi ciężko, to twoja wina.
Powiedziałaś mi co jest w twojej torbie i wybaczełm ci.
A więc to dlatego
na palcu masz plaster.

Do mnie pasujesz ty,
a do ciebie też pasowałbym ja.

Kiedy tylko się uśmiechasz, zdaje się mi się,
że uśmiecha się cały świat.
Świat, którego pragniesz, jest tutaj.
Nawet to, czego pragnę ja, jest tutaj.

Hej, hej, hej, hej, hej.
Nie znoszącą kwitnących wiśni ciebie
kocham najmocniej na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz