20 lut 2013

MAYU - Love Logic



Tytuł oryginalny: Love Logic
Tytuł polski: Miłosna Logika
Tekst i muzyka: daniwell
Wokal: MAYU


Naprawdę chciałabym potrafić ci powiedzieć o swoich prawdziwych uczuciach.
Ale kiedy od czasu do czasu o tym myślę, to zawsze zdaje mi się, że nie pójdzie to zbyt dobrze.

Na przykład, jeśli spróbowałabym uśmiechać się uprzejmie jak tamta dziewczyna,
to i tak nie dałoby to nic a nic, bo nie chodzi tu o powierzchowność. 

A mimo to, spójrz - zawsze, gdy się uśmiechasz, przenoszę się do innego świata.
Gdyby nasze oczy nagle się spotkały, zrobiłabym się niespokojna, a to wszystko to twoja wina!

Przez tą miłosną logikę mój umysł jak rozprzestrzeniający się ogień zajmuje megalomania.
Moje serce zostało przestrzelone przez każde z twoich słów.
Czasami nie mogąc ich wytrzymać, tracę równowagę i niemal upadam.
Ale ty delikatnie mnie podtrzymujesz. Właśnie dlatego cię kocham.

Zawsze tak jest. Słowa, które zwykle wymawiam normalnie, po prostu nie przechodzą mi przez gardło i jest mi smutno.
Tak właśnie nieraz się zamartwiam, ale odpowiedzi nigdy nie znajduję.

Na przykład, jeśli skręciłabym za rogiem i przypadkiem cię spotkała,
to byłabym cała podenerwowana i nie wyszłoby z tego nic a nic.

A mimo to, spójrz - zawsze, gdy się we mnie wpatrujesz, przenoszę się do innego wymiaru.
Wtedy wszystko wydaje się takie malutkie, bo na moim biurku odpowiedzi nie ma.

Przez tą miłosną chemię w moim umyśle pojawiają się absurdalne wymysły.
Chcę być przy tobie, ale nie muszę tego mówić na głos.
Czasami będąc przy tobie myślę sobie, że to wszystko polega na kompromisach i poleganiu na sobie.
Chciałabym móc być z tobą i delikatnie trzymać się za ręce.

Przez tą miłosną logikę mój umysł wytwarza pełne sprzeczności historie niczym ze snów.
Biorę w nich twoją prawą i lewą dłoń i ani myślę ich puścić.
Czasami moje wysiłki idą na marne i niemal upadam.
Ale ty delikatnie bierzesz mnie na ręce. Właśnie dlatego cię kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz