28 lut 2013

Kagamine Len - Romance Touch



Tytuł oryginalny: ロマンス二フレ
Tytuł romaji: Romansu (romance) ni fure
Tytuł polski: Dotyk romansu
Tekst i muzyka: JesusP
Wokal: Kagamine Len (+Rin w chórkach)


Pięknie odziany
płynę teraz przez niezliczone noce.
Delikatnie dotykam wilgotnego pączka,
a on zmienia barwę.

Pokażę ci sen nie do zapomnienia.

Aby sprawić, by zakwitła cudowna róża,
potrzebny jest subtelny "pocałunek" szkła.
Powierz mi się, nie obawiaj się.
Dalej, chodź
do mojego serca.

Udajmy się do świata dekadencji.

Spróbuj podotykać mnie swoimi rękoma.
Jeszcze kilka kroków w głąb i odnajdziesz moje serce.
Czeka ono jedynie na ciebie.
Zostawię je dla ciebie otwarte.

Ja też tak naprawdę...
łatwo poddaję się samotności.

Jak gdyby podążając za nicią swoich wspomnień,
posłusznie zjawiam się na skinięcie Tanatosa.
Ty jesteś teraz w okresie pokwitania
i staniesz się dorosłą.
A ja będę patrzył jak dorastasz.

Hoi hoi hoi hoi hoi hoi, hiihaa!

Co sobie teraz myślę?
Co próbuję teraz zrobić?
Wyobraź to sobie patrząc na wyraz→mojej twarzy.
Odpowiedz mi. Powiedz to swoimi usteczkami.

Ja tylko stworzyłem okazję.
Teraz wystarczy pociągnąć za spust
i twoja bujna wyobraźnia zacznie działać!

Spójrz...
Jeszcze...
Troszkę...

Rzeczy, o których chcesz pomówić;
rzeczy, które chcesz mi przekazać.
Pewnie jest ich tak wiele jak gwiazd na niebie, prawda?
Jeśli masz płakać nie mogąc wyrazić tego słowami,
po prostu uśmiechaj się jak zazwyczaj.

Jak na razie to wystarczy.

Pozwól mi gładzić cię swoimi rękoma.
We wszystkich szczelinach swojego drogiego serca
czuj tylko mnie...
Choć wciąż jestem jak
niedojrzała morela.

Spróbuj podotykać mnie swoimi rękoma.
Co powiesz na ucieczkę na drugą stronę lustra?
Zabiorę tam jedynie ciebie.
Świat jest w moich rękach.

Dam ci teraz
wszystko, co mam.

Od tej chwili
doświadczymy dotyku różnych romansów
i staniemy się dorosłymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz