19 sty 2013

MAYU - ELLIE



Tytuł oryginalny: ELLIE
Tytuł polski: ---*
*Ellie to imię żeńskie.
Tekst i muzyka: seleP
Wokal: MAYU


Aisite'ita no kuruosii hodoni
Kochałam cię do szaleństwa,
Tomedonaku nagareru akai senketu kara
aż do nieustannie płynącej świeżej, czerwonej krwi.
Ima mo kizutukete'ita tada aisitai kara
Teraz też sie raniłam, bo chciałam cię kochać.
Watasi o mite hosii
Chcę, żebyś na mnie patrzył.
"Konnani naiteru yo...????"
"Nie widzisz jak płaczę...???"

Hazimete deatta hi mune ga takanatteta
Dnia, którego spotkaliśmy się po raz pierwszy, moje serce szybciej biło.
Koikogareta kimoti tada aisite hosii
Obudziła się we mnie głęboka miłość. Chciałam tylko, żebyś mnie kochał.
Demo betuno onna ga ubaitotte'ita
Ale odebrała mi cię inna kobieta.
Sinzirarenai mama tada tatitukusite'ita
Nie mogąc w to uwierzyć po prostu stałam w bezruchu.

Aisite'ita no kuruosii hodoni
Kochałam cię do szaleństwa,
Tomedonaku nagareru akai senketu kara
aż do nieustannie płynącej świeżej, czerwonej krwi.
Ima mo kizutukete'ita tada aisitai kara
Teraz też sie raniłam, bo chciałam cię kochać.
Watasi o mite hosii
Chcę, żebyś na mnie patrzył.
"Konnani naiteru yo...????"
"Nie widzisz jak płaczę...???"

Anata wa kitto ituka
Któregoś dnia na pewno
Watasi o mitekureru
spojrzysz na mnie.
Hadakano mama de anata o 
Chcę cały czas obejmować 
Dakisime tuzuketai
twoje nagie ciało.
Aitu ni wa umenai yo
Nie pozwolę jej go urodzić.
Kanozyo wa watasi dake
Jego kobietą jestem tylko ja.
Sinziteta gensô o
Troskliwie obejmuję ułudy,
Itôsiku dakisimeru
w które wierzyłam.

Aisita hito ni wa mô
Osoba, którą kochałam,
Kokoro ni kimeta hito ga
miała już kogoś innego w swoim sercu.
Otagai aisiai
Kochali się nawzajem.
Kodomo mo sazukatte
Obdarzono ich nawet dziećmi.
Siawasesôna sugata ga
Patrzyłam na tę szczęśliwą dwójkę
Netamasiku utomasiku
z zawiścią i przykrością.
Zyamana onna o zutto
Ona stoi mi na drodze, więc będę się starała
Kowasitukusitakute
zniszczyć ją na zawsze.

la la la la la la la la la...

Sinzite'ita no
Wierzyłam, że któregoś dnia
Watasi o mitekureru
spojrzysz na mnie.
Ano onna o koroseba
Jeśli zabiją tamtą kobietę,
Negai ga kanau kara
to moje życzenie się spełni.
Hutari ga hagunda yume mo
Ich wspólne marzenia też 
Kowasi tubusite'iku
roztrzaskam jedno po drugim.
Sô sureba watasi mo kare mo
Jeśli mi się to uda, to i ja i on
Siawase ni nareru hazu...
bez wątpienia będziemy szczęśliwi...

Kare wa kizutuki zetubô o kanzite
Zraniłam go i popadł w rozpacz.
Watasi no me no mae kara tobiori si o erabu
Przed moimi oczami skoczył wybierając tym samym śmierć.
Naze nano ka wakaranai mama zibun ni toituzuke
Nie pojmując czemu pytałam się o to bezustannie.
Watasi ga matigatte'ita to kizuite nakituzukeru...
Gdy zdałam sobie sprawę ze swojego błędu, nie mogłam powstrzymać łez...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz