29 sty 2013

Kagamine Rin - Nostalgia



Tytuł oryginalny: ノスタルジア
Tytuł romaji: Nosutaruzia (Nostalgia)
Tytuł polski: Nostalgia
Tekst i muzyka: Junky
Wokal: Kagamie Rin


Atti mo kotti mo sotti mo dotti mo itumo no mama de
I tu, i tam, i siam, i o tam wszystkie jest takie jak zawsze.
Sikkari tyakkari ukkari yappari kakusita himitu
Porządnie, dokładnie, bezmyślnie, jak zwykle ukryłam swój sekret.
Heibon dakedo tasikana kimi to no sain
To nic takiego, lecz dajesz mi pewne znaki.
Ittemo nai noni nâ... kimi ni wa baretyau ne
Mimo że nic nie mówię... to chyba zaraz mnie nakryjesz.

Tyotto tikutto itandatte sonnano heiki nandatte tte daizyôbu dato sain
Boli troszeczkę, ale mogę to znieść. Pokazuję znakami, że wszystko dobrze.
Hâto mâku o ippai ni ittumo kôsite iraretara ii ne
Zasypię cię serduszkami. Miło byłoby gdybym zawsze tak mogła przy tobie być. 

Yasasii ai no sinpasî kimi kara no SOS
Sympatia łagodnej miłości, SOS od ciebie.
Nande nozomanai koto zyanakuttya kizukenai no kasira
Czemu nie dostaję tego, co chcę? Czyżbyś mnie nie zauważał?

Kireina ai no terepasî kokoro no SOS
Telepatia pięknej miłości, SOS od mojego serca.
Yappa iya dayo kowasu no nante ai no nosutaruzia
Chyba jednak wolę nie niszczyć tej miłosnej nostalgii.

Dôsite kô natta no? Yume demo miteta?
Czemu do tego doszło? Tylko śniłam, czy co?
Nante sakendemo modorenai no wa sitteru kedo...
Krzyczę i krzyczę mimo że wiem, że nie wrócę do tego snu...

Konnano zenbu yume nanda akumu simita sôzô datte watasi no baka
To wszystko to tylko sny, moje koszmarne wyobrażenia. Ale jestem głupia.
Sotti o muku hokosaki o dônika nantoka sitesimawanakya
Muszę coś zrobić z tym ostrzem zwróconym w twoją stronę. 

Natukasii uta ga kikoetara nê omowazu kimi mo omoidasu kana
Hej, czy przyjdziesz mi na myśl od razu, kiedy usłyszę tę nostalgiczną piosenkę?
Dôsitara mata modoreru no kana mô tutaetai koto bakkari aru yo
Co mam zrobić, żeby móc tam wrócić? Jest tyle rzeczy, które chcę ci powiedzieć.
Tutaetai noni... Kimi wa inai no ni...
Chcę ci je przekazać... mimo że cię tu nie ma...

Yasasii ai no sinpasî watasi kara LOVE for you
Sympatia łagodnej miłości, miłość ode mnie dla ciebie.
Kitto kimi ni wa tutaenakuttya heibonna sain
Po prostu muszę ci przekazać te słowa zwyczajnymi sygnałami.

Kireina ai no terepasî kimi to no omoide
Telepatia pięknej miłość, nasze wspomnienia.
Yappa tyoppiri samisii keredo ai no nosutaruzia
Tak jak myślałam czuję się troszkę samotna, ale mam tę miłosną nostalgię. 
Ai no nosutaruzia takusan hâto mâku
Miłosna nostalgia, cała góra serduszek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz