29 sty 2013

Kagamine Len - orange



Tytuł oryginalny: orange
Tytuł polski: pomarańcz
Tekst i muzyka: shounenT
Wokal: Kagamine Len


Sora o akane ni somedasita yûgata gozihan no kaerimiti
Moja droga do domu o 17:30 wieczorem leży pod niebiem przybierającym czerwoną barwę.
Nê, boku wa doko e mukaeba ii?
Hej, dokąd powinienem się udać?
Kuroi konkurîto no hasira ga kireini naranda mitisirube
Czarne betonowe słupy stojące w równym rządku są moim drogowskazem. 
Ima, hutasikana mirai e aruiteyuku
Zaczynam teraz iść w stronę niepewnej przyszłości.

Natukasii kioku mo saikô de taikutu datta hibi mo
W nostalgicznych wspomnieniach widzę dni najnudniejsze, ale najlepsze.
Soko ni wa itumo kimi ga ita kara kimi ga inai ima o
Ponieważ w tych dniach zawsze byłaś ty, to teraz, gdy cię nie ma,
Ikirenaindayo
nie mogę normalnie żyć. 

Orenzino kyôsitu no ukabu kimi no sugata ga
W pomarańczowej klasie widać twoją sylwetkę.
Nanika o sagasite sora o miru madogiwa no kimi ga
W poszukiwaniu czegoś patrzysz na niebo siedząc przy oknie.
Huzakete aruku kaerimiti no ano egao ga
Ten uśmiech, który pokazywałaś mi, kiedy żartowaliśmy na drodze do domu,
Mada boku o kurusimerunda
nadal zadaje mi ból. 

Yukkurito hukari te o tunaide aruita kaerimiti
Trzymając się za ręce we dwoje wracaliśmy ze szkoły. 
Sukosi asi o tumazuikinagara hanasu kotoba ni mo tumazukinagara
Po drodze potykałem się trochę o kamyczki a także o słowa, których nie potrafiłem dobrać.
Asita mo harereba ii ne nante sonna koto wa dôdemo yoku tte 
Oby jutro też była ładna pogoda. Nie obchodzi mnie to wcale, ale tak mówię.
Itumademo kono siawase ga tuzuku yôni inotteta
Modliłem się, żeby to szczęście trwało na zawsze.

Nagareteku zikan to suretigatteku hitogomi no naka de
Czas mija a ja stoję w tłumie mijających się ludzi.
Donna yasasisa ni meguriattemo kimi izyô nante arienaindarô
Żadna życzliwość, która mnie tu spotka, nie będzie miała porównania z twoją. 

Dore dake sutekina kotoba de utattemo kitto
Nie ważne, ile wspaniałych słów zaśpiewam, 
Kimi dake ni wa sono hitotu sae todokanaindarô
ani jedno z nich na pewno do ciebie nie dotrze.
Dore dake kimi o omottemo motometa tositemo
Nie ważne, ile będę o tobie myślał i cię pragnął,
Tôzakaru dake nandarô
bo nadal będziemy się oddalać, prawda?

Ato sukosi boku ga kimi taisetu ni omoetara
Gdybym tylko cenił cię sobie bardziej;
Ato sukosi bokura tagai o wakariaeta nara
gdybyśmy tylko rozumieli się trochę lepiej.

Nante
Czy coś takiego.

Akiramenakya tte riyû wa takusan aru kedo
Jest wiele powodów, dla których powinienem się poddać, 
Suki datte hitotuno kimoti ni wa katenainda
ale nie mogę zdusić jednego uczucia a uczuciem tym jest miłość. 

Orenzino kyôsitu no ukabu kimi no sugata ga
W pomarańczowej klasie widać twoją sylwetkę.
Nanika o sagasite sora o miru madogiwa no kimi ga
W poszukiwaniu czegoś patrzysz na niebo siedząc przy oknie.
Huzakete aruku kaerimiti no ano egao ga
Ten uśmiech, który pokazywałaś mi, kiedy żartowaliśmy na drodze do domu,
Mada boku o kurusimerunda
nadal zadaje mi ból. 

1 komentarz: