27 sty 2013

IA - Leczenie przedłużające życie



Tytuł oryginalny: 延命治療
Tytuł romaji: Enmei chiryou
Tytuł polski: Leczenie przedłużające życie
Tekst i muzyka: Neru (Oshi'ireP)
Wokal: IA


Karadazyû ni masui o sasite
Po całym moim ciele rozprzestania się wstrzyknięta uprzednio narkoza.
Kore wa kore de siawase nandatte
Dzięki temu powinienem stać się szczęśliwy.
Nisi o mireba ningyô asobi
Jeśli spojrzę na zachód, zobaczę kogoś bawiącego się lalkami.
Higasi mireba eigyôtekini yanzyatte sa
Jeśli spojrzę na wschód, ogarnie mnie choroba.

Okasiinda atamannaka ga baguttyatte
To dziwne. Moja głowa nie funkcjonuje poprawnie.
Direi kasi raihu mo wakarannai ya
Nie pojmuję tego życia. Jest jak opóźniona śmierć na skutek uduszenia.
Nisinsû naihu ni kurutte'ite
Popadająm w szał przez binarny nóż
Torenai gipusu
i nie mogę zdjąć tego gipsu.

Kikai to puraido no ma de kuramu byôzyô
Stan pacjenta uwięzionego między maszynerią a swoją dumą pogarsza się.
Bokura kuda darake no teasi de kizu o tukeaimasita
Obydwoje z rękoma i nogami oplecionymi rurukami raniliśmy się.
Tiryôhô wa zyukai no naka de môrô
Lek na nasz problem leży gdzieś w mglistym morzu drzew.
Dôka koko kara turedasite yo
Proszę, zabierz mnie stąd.
"Hora, nemukunaru."
"Spójrz, robisz się senny."

Huseimyaku ni yureru kibasi wa
Drewniany most, po którym stąpam, drży od mojego nierównego pulsu.
Nibui koe agete kuzureta
Wydałem z siebie tępy krzyk i runąłem na ziemię. 
Buaisoni keriotosarete
Otwarcie wyrzucony ze społeczeństwa,
Sora ni warawaremasita
zostałem wyśmiany przez niebo.

Syuzyutudai no ue ni nokosita
Pozostałe na stole operacyjnym
Kinô no boku ga naite'ita to
moje wczorajsze ja płakało.
Kiseki ni sugaru asita ni
Czego powinien pragnąć jutro,
Nani o nozomeba ii no desu ka
dnia polegającego na cudach?

Ziyû mo miraizô de sae kurai nebuku syôzyô
Moja wolność i wizja przyszłości zostają pożarte a symptomy dają o sobie znać.
Bokura itunohinika kata o daki deau hazu dattanda
A myślałem, że pewnego dnia spotkamy się i obejmiemy.
Risôkyô mo usinau kakuribyôtô
Będąc w tej izolatce straciłem utopię.
Dôse saisyo kara sitteta yo
Ale czy tak czy tak wiedziałem to od początku.

Ittesimaeba kyô mo asita mo kitto raku ni narerundarô
Jeśli to powiem, to i dzień dzisiejszy i jutrzeszy będę mógł przeżyć z ulgą.
Zenbu boku ga waruinda to zenbu boku ga waruinda to
To wszystko to moja wina, mówię. To wszystko moja wina, mówię.
Ituka yumemita yôna otona ni nante nare ya sinaindayo
Nie stanę osobą dorosłych jak te, o których kiedyś śniłem.
Naraba nani ni narya iindai
W takim razie, kim powinienem się stać?

Enmei enmei o tyôdai
Długie, długie życie daj mi.
Syômei syômei no mondai
Problemem, problemem jest dowód.
Byômei byômei wa "kôkai"
Choroba, choroba ta nosi nazwę "żal".
Dô dai
I co ty na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz