3 gru 2012

MAYU - Chcę, żeby moje szczerze, jednostronne uczucia dały owoc w postaci drobnego szczęścia.



Tytuł oryginalny: 一途な片思い、実らせたい小さな幸せ。
Tytuł romaji: Ichizu na kataomoi, minorasetai ciisana shiawase.
Tytuł polski: Chcę, żeby moje szczerze, jednostronne uczucia dały owoc w postaci drobnego szczęścia.
Tekst: tory hitsuji
Muzyka: t.komine (UtataP)
Wokal: MAYU


Tûgaku de tukau itumono densya, kesa mo aeru kana, daisukina ano hito
Ciekawe, czy jak zwykle spotkam dziś rano mojego kochanego na stacji, z której pociągiem jadę do szkoły.
Urai o sinzite dokidokisiteta. Â, itumono eki de, mata aeta ne!
Wierzyłam w przepowiednię, moje serce kołatało. Aa, znów spotkałam cię na tej stacji!

Mite'iru dake de hazukasikute, ohanasi ga sitai na, demo muri kana
Kiedy tylko na ciebie patrzę, ogarnia mnie wstyd. Chcę z tobą porozmawiać, ale chyba się to nie uda.
Demo ne, demo ne, sore de ii no.
Ale wiesz, ale wiesz, nie przeszkadza mi to.
Supôtu ga tokui de, benkyô mo dekite... Zenbu, atasi sitteru yo.
Jest bardzo dobry w sporcie, nauka też mu idzie... Wiem o nim wszystko.

Keitai de dare to yaritori o siteru datoka, 
Z kim pisze na komórce, 
itu doko ni ite, nani o siteru datoka,
gdzie i kiedy jest, co robi. 
kôdô patân, nanigenai sigusa made,
Jego rozkład dnia, każdy nieznaczy ruch -
zenbu, zenbu, sitteru yo.
wiem wszystko, wszystko. 

Itumo tomodati to zyareatteru ne. Minna ni egao de yasasii yone.
Zawsze żartujesz sobie ze swoimi przyjaciółmi. Do wszystkich zwracasz się z uśmiechem.
Itumo maegami o ki ni siteru ne. Onnanoko ni mo yasasii yone.
Zawsze poprawiasz grzywkę. Dla dziewczyn też jesteś miły. 

Sinzirarenai, konnani suki nanoni.
Nie mogę w to uwierzyć. Przecież tak cię kocham.
Narenaresii yo, imasugu hanarete hosii.
Jesteście za blisko siebie, odsuńcie się natychmiast.
Zyûsyo to namae to denwa bangô, keitai no rireki, te ni ireteru yo.
Mam jego adres zamieszkania, imię i nazwiska, numer telefonu, historię komórki.
Narenaresikusita aitu no burogu, daienzyô... siteru! ☆(・ω<)v
Regularnie odwiedzam jego blog... i robię na nim spam! ☆(・ω<)v

Daisuki dakara butikorogasu, kimi no tameni.
Kocham cię, dlatego zlikwiduję ich dla ciebie.
Syudan o erabanai de, butikorogasimasu.
Metoda nie ważna, po prostu ich zlikwiduję.
Buturiteki, sinritekini mo butikorogasu.
Zlikwiduję ich fizycznie i psychicznie.
Korogasu, korogasu, butikorogasu.
Zlikwiduję, zlikwiduję, wyeliminuję. 

Daisuki! Aisiteru!
Kocham cię! Tak bardzo cię kocham!

Suki desu. (40x)
Kocham cię. (40x)

Daisuki dakara butikorogasu, kimi no tameni.
Kocham cię, dlatego zlikwiduję ich dla ciebie.
Syudan o erabanai de, butikorogasimasu.
Metoda nie ważna, po prostu ich zlikwiduję.
Buturiteki, sinritekini mo butikorogasu.
Zlikwiduję ich fizycznie i psychicznie.
Korogasu, korogasu, butikorogasu.
Zlikwiduję, zlikwiduję, wyeliminuję. 

...Usotuki. Kimi goto, butikorogasu.
...Kłamczuch. Ciebie też zlikwiduję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz