26 gru 2012

Kagamine Len i Oliver - secret garden



Tytuł oryginalny: secret garden
Tytuł polski: sekretny ogród
Tekst i muzyka: toya
Wokal: Kagamine Len (zwykły, Append Power i Cold) i Oliver
**Ważne: Wersy po angielsku tłumaczyłam z japońskim dopisków, więc ich tłumaczenie jest mniej dosłowne.


Kon'ya, mata himituno sono e
Dzisiejszej nocy znów udaję się do sekretnego ogrodu,
Osie ni wa nai koi dakara
gdyż moja miłość jest zabroniona przez Pismo.
Kinzirareta tobira no kagi mo
Jeśli obydwaj użejmy klucza do tych zakazanych drzwi,
Issyoni hazuseba kowakunai desyo?
to nie będzie czego się bać, prawda?

Kimi o siru hodo kurusikunatteku
Im lepiej cię poznaję, tym bardziej cierpię.
Setunasugite kuruisô ni naru
Rozdziera mnie smutek i chyba z niego oszaleję.
Sekai no zyôri mo hô mo kati mo
Nie obchodzą mnie już wcale
Sonnano mô, dôdemo ii
prawa i wartości świata.

Feel all in my eyes
Czuj tylko mnie.
Tuyoku dakisimetete
Obejmuj mnie mocno.
Kiss all over the body
Całuj mnie po całym ciele.
Kimi ni nara ii yo
Tylko ciebie.
Tear all of my pain
Ocal mnie od tego bólu.
Dokomademo hutari tumi no mukôgawa e otitesimaô
Razemy możemy udać się wszędzie, więc pogrążmy się w odmętach grzechu.

Kessite yuganda ai de wa nai koto
Spróbuj udowodnić mi tu i teraz,
Koko de syômeisitemisete?
że nasza miłość nie jest spaczona.
Sonnani muzukasii koto zyanai
To nie takie trudne.
Hokano ko no koto wa, kangaenaide
Nie myśl o innych dziewczynach.

Kimi o omou hodo itakunatteku
Im więcej o tobie myślę, tym bardziej ubolewam.
Huan de kowakute nakitakunaru noni
Przez ten niepokój ogarnia mnie strach i chęć płaczu.
Kimi o kanzirareru nara isso
Jednak jeśli dzięki temu będę mógł być przy tobie,
Nukedasenakunarereba ii
to nie będę próbował od tego uciec. 

Like a loveless baby
Jak niemowlak pragnący miłości.
Motto motto hosii
Chcę więcej, więcej.
Like a thinkingless beast
Jak bestia, która odrzuciła zdrowy rozsądek.
Okasikusasete yo
Pozwól mi doprowadzić cię do szaleństwa.
Like a all thingless you
Jak gdyby na tym świecie byliśmy tylko my. 
Modorenai hutari orokana koi demo, kamawanai
Nie szkodzi, jeśli nie możemy zawrócić w tej naiwnej miłości.

(What is my true love?)
(Czym jest właściwa miłość?)
Mitukattesimaeba
Jeśli zostaniemy odnalezieni
(What is your true love?)
(Czym jest prawdziwa miłość?)
Yakareru sono de
w płonącym ogrodzie
I... I love you!
Motomeau hutari tumi no mukôgawa made ikô?
Pragniemy się nawzajem, więc udajmy się do głębi grzechu, dobrze?

Feel all in my eyes
Czuj tylko mnie.
Motto motto hosii
Chcę więcej, więcej.
Kiss all over the body
Całuj mnie po całym ciele.
Okasikusasete yo
Pozwól mi doprowadzić cię do szaleństwa.
Tear of all my pain 
Ocal mnie od tego bólu.
Kimi sae iru nara muryokuna koi demo
Jeśli tylko zostaniesz ze mną, to niech nasza bezsilna miłość

Sore de, ii.
dalej tak trwa.

1 komentarz:

  1. Po tej piosence polubiłam paring Len x Oliver ><

    OdpowiedzUsuń