11 lis 2012

Hatsune Miku - Last Night, Good Night



Tytuł oryginalny: Last Night, Good Night
Tytuł polski: Ostatnia Noc, Dobra Noc
Tekst i muzyka: kz
Wokal: Hatsune Miku


Suyasuya yume o miteru
Śpię głębokim snem, a w snach
Kimi no yokogao
widzę twoją twarz.
Kizukazu koboreta namida
Nie zauważyłam, kiedy łzy
Hoho o tutau
zaczęły spływać po moich policzkach.

Setunano tokimeki o
W swojej piersi ukrywałam
Kono mune ni kakusiteta no
chwilowo przyspieszające serce.

Last Night, Good Night (2x)
Ostatnia Noc, Dobra Noc (2x)
Kono yoru kimi no te
Tej nocy będę spała
Nigitte nemuru yo
ściskając twoją dłoń.
Oyasumi
Dobranoc.

Sutekina asa o mô itido 
Gdybym jeszcze jeden raz
Kimi to sugosetara
mogła spędzić z tobą cudny poranek,
Tiisana sonna kibô sae
to nawet moja nikła nadzieja
Omou dake no kiseki
stałaby się cudem choćby w moich myślach. 

Nanimo tutaenai mama
Ponieważ nie umiem ubrać niczego w słowa,
Sayonara wa ienai yo
nie powiem "do widzenia".

Last Night, Good Night (2x)
Ostatnia Noc, Dobra Noc (2x)
Kono koe karetemo
Nawet jeśli mój głos ochrypnie,
Kienai merodî
ta melodia nie ustanie.

Last Night, Good Night (2x)
Ostatnia Noc, Dobra Noc (2x)
Ituka wa mukaeru
Myślę o końcu,
Saigo o omou yo
który kiedyś nadejdzie.
Yozora ni negau no
Wtedy to modlę się do nocnego nieba,
Tokiwa no egao o
aby twoja uśmiechnięta twarz zawsze była przy mnie.

Oyasumi
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz