25 lis 2012

Hatsune Miku i Megurine Luka - Scissorsloid



Tytuł oryginalny: シザーロイド
Tytuł romaji: Shizâroido (Scissorsloid)
Tytuł polski: Nożycoloid
Tekst i muzyka: ZawazawaP
Wokal: Hatsune Miku i Megurine Luka


Gomen ne. Ruka.
Przepraszam, Luka.
Mô taerarenai no.
Nie mogę dłużej tego znieść.
Uramu nara
Jeśli masz mieć to komuś za złe,
Masutâ o urande ne
niech będzie to Pan.

Imôto go dekite
Cieszyłam się,
Uresikatta yo.
że będę miała młodszą siostrę.
Issyoni uta mo
Razem ćwiczyłyśmy
Rensyûsita yone
śpiewanie.

Dakedo ne, Ruka.
Ale wiesz co, Luka.
Anata zurui wa.
Jesteś taka podstępna.
Masutâ na ressun 
Pobierusz lekcje
Hitorizime zyanai.
u Pana sama.

Watasi wa itumo
Przecież zawsze to ja
Betauti nanoni!
śpiewam jego piosenki pierwsza!
Masutâ watasi ni
Czyżbym
Akityatta no?
mu się znudziła?

Watasi dake no masutâ zya
Jeśli przez tylko mój Pan
Nakunattesimau nara
ma mi zostać odebrany 
"Imôto" nante
przed "młodszą siostrę",
Watasi ni wa iranaindayo?
to nie potrzebuję jej już.

Sayonara, Ruka.
Żegnaj, Luka.
Anata ga ikenai noyo?
To wszystko twoja wina?
Watasi no masutâ,
Wybacz, ale wezmę swojego Pana
kaesitemorau wayo.
z powrotem.

Ôkina mune mo, huanteina koe mo
Twoje duże piersi i niestabilny głos
Yûwakusuru tame no keisan nan desyo?
to narzędzia do uwodzenia, racja?
Wazata hetani
Jak możesz umyślnie
utau nante,
śpiewać źle?

fea zyanai wa,
To nie fair,
yurusenai yo.
nie mogę ci tego wybaczyć.

Nê, dôsite?
Hej, dlaczego
Soko made site
posuwasz się tak daleko?
Watasi kara masutâ o
Czemu starasz się
Ubaô tosuru no?
odebrać mi Pana?

Ruka no koto wa
Lubiłam cię,
Suki datta noni
Luka,
Kono siuti wa
ale na to zachowanie
Anmari zyanai!
nie przymknę oka!

Hasami o motte
Wzięłam nożyczki
Ano ko ga
i poszłam do pokoju,
Nemuru zyûdensitu ni yuku.
gdzie śpi ładując się.
Puragu o kitte
Przetnę kabel 
Eienni nemuttemorau wayo.
i ułożę cię do wiecznego snu.

Uresii na!
Jak miło!
Onêtyan ga
Nie odwiedzałaś mnie
Hisabisani kitekureta!
już dawno, siostro!
Kyô wa donna koto
Czegu nauczysz
Osietekureru no?
mnie dzisiaj?

Watasi Miku ga
Tak się cieszę,
Onêtyan de
że to właśnie ty, Miku,
Hontôni yokatta!
jesteś moją starszą siostrą!
Yasasikute kawaii
Miku -- życzliwa i słodka,
Sekai'iti no utahime......
numer jeden diwa na całym świecie......

......Nante ne. 
......Żartowałam.

Nê, Miku
Hej, Miku
Anata no
twoja
Yakume wa mô
rola dobiegła
Owatta noyo.
już końca.

Masutâ, daisuki!
Kocham Pana z całego serca!
Kore de watasi dake no
Teraz będzie należał on
masutâ ne!
tylko do mnie!

2 komentarze:

  1. Super tłumaczenie ! Tylko w Onêtyan ga Hisabisani kitekureta! Kyô wa donna koto Osietekureru no? zapomniałaś dać tłumaczenia X"D

    OdpowiedzUsuń