13 wrz 2012

Kagamine Rin i Hatsune Miku - Romantyczna☆Akademia Yuri



Tytuł oryginalny: ドキドキ☆百合学園
Tytuł romaji: Dokidoki☆yuri gakuen
Tytuł polski: Romantyczna☆Akademia Yuri*
*Tytuł niedokładny, ale w miarę dobrze oddaje oryginalny.
Tekst i muzyka: Metahaa
Wokal: Kagamine Rin i Hatsune Miku


Omoi purinto hakondetara
Kiedy niosłam ciężki stos wydruków
"Hanbun motteageyô ka" da nante
powiedziała, "Wezmę chociaż połowę."
Tottemo yasasii oneesama
Jesteś taka miła, Onee-sama*.

Kawairasii sinnyûsei
Jesteś uroczą pierwszoklasistką.
Mamotteagetaku nattyau no
Przez to czuję obowiązek cię chronić.
Ôkina ribon mo kyûto dawa
Twoja wielka kokardka też jest słodka.

Me to me te to te
Oko w oko, dłoń w dłoń.
Kata to kata ga
Kiedy stoim ramię w ramię
Hureru dake de
i nasze ramiona stykają się
Yureru kimoti
nasze serca biją mocniej. 
Onna dôsi nanoni okasii kana?
Czy to dziwne, bo obie jesteśmy dziewczynami?

Akogareno oneesama
Moja idealna Onee-sama.
Ositai môsiagemasu
Wkrótce powiem jej, jak ją podziwiam.
Tokeru yôna koigokoro
Moje serce zdaje się roztapiać pod wpływem żaru miłości.
Dokidoki☆yuri gakuen
Romantyczna☆akademia yuri

Nayamigoto o sôdansitara
Kiedy poszłam do niej po radę na swoje zmartwienia,
Sinken ni natte kiitekureru
była całkiem poważna i wysłuchała mnie. 
Soko ni sibireru! Akogareru!
Byłam wtedy cała sparaliżowana! Tak cię podziwiam!

Itizu de kenagena onnanoko
To taka szczera i odważna dziewczyna.
Omotikaerisitakunaru no
Aż chciałabym zabrać ją ze sobą do domu.
Seihukusugata ga kawaii ne
W swoim szkolnym mundurku wygląda prześlicznie.

Egao miteru
Patrzysz na mnie
Dakedo itumo
z uśmiechem i 
Hô o akaku
moje policzki
Someru nante
robią się czerwone.
Otokonoko ni wa wakaranai kana?
Czyżby chłopcy nie doświadczali
Kono kimoti
takich uczuć? 

Uruwasino oneesama
Moja piękna Onee-sama.
Ositai môsiagemasu
Wkrótce powiem jej, jak ją podziwiam.
Moeru yôna koigokoro
Moje serce zdaje się rozpalać pod wpływem żaru miłości.
Dokidoki☆yuri gakuen
Romantyczna☆akademia yuri

Dokidoki☆yuri gakuen
Romantyczna☆akademia yuri
____________________
*Onee-sama to dosłownie "starsza siostra" (forma wyrażająca duży szacunek). Zwrot ten często używany jest w yuri przez bardziej potulne dziewczyny w stosunku do tych, które podziwiają/w których są zakochane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz