15 wrz 2012

Hatsune Miku - Weekender Girl



Tytuł oryginalny: Weekender Girl
Tytuł polski: Weekondowa Dziewczyna
Muzyka: HachioujiP (8#Prince)
Tekst i aranżacja: kz
Wokal: Hatsune Miku


Kirabiyakana sutorobo ga
Migają oślepiające stroboskopowe światła
Tokimeku LED (eru ii di) ga
i migoczą diody LED.
Watasi no te o tori hasiru
Weź mnie za rękę i biegnijmy razem.
Tumazuite me ga sameta Ah
Kiedy się potknęłam, obudziłam się, aa.

Mata atama no naka ni aru
W moim umyśle nadal widzę
Sigekitekina rain to
te pobudzające linie,
Temoto ni ahureru zikan
a przez ręce przelewa mi się czas spędzony na zabawie.
Mikurabeta tame'iki
Porównałam nasze westchnięcia na oko.

Meguri meguru no
Przetrwam te na okrągło
Taikutuna hibi o koeru
powtarzające się nudne dni. 

Kyô mo yume o miru wa
Dzisiaj też będę śnić.
Nanairo kagayaku oto
Zasypię przestrzeń
Kûkan o umetukusu
dźwiękami lśniącymi na siedem barw.
Siawase hanaretakunai no
Nie chcę pozwolić, żeby to szczęście mnie opuściło.
Hora ryôte o takaku agete
Znów podnieśmy do góry obie ręce
Purizumu no mukôgawa
i udajmy się na drugą stronę pryzmatu. 
Matikirenai
Już nie mogę się doczekać. 
Weekender Girl 
Taka ze mnie Weekendowa Dziewczyna.

Donnani nirandemitemo
Nie ważne, jak bardzo piorunującymi spojrzeniami rzucam w kalendarz,
Karendâ wa mada mannaka
jego kartki nadal pozostaną nieporuszone.
Heddofon kara moredasita
Bit, który wylał się z moich słuchawek,
Bîto wa tyotto hasiri kimi
sprawił, że aż zachciało mi się przebiec. 

Kurikaesiteku
Starając się uciec od
Hibi o nukedasite
tych wciąż powtarzających się dni,
Koi ni otiteyuku
zakochuję się.
Kono karada
Moje ciało
Kûtyû e
leciutko unosi się
Huwari ukandeku
w powietrze. 

Kyô mo yume o miru wa
Dzisiaj też będę śnić.
Nanairo hibiku tuîtâ
Przestrzeń wypełnia
Kûkan o mitasiteku
echo siedmiobarwnego świergotu.
Siawase hanaretakunai no
Nie chcę pozwolić, żeby to szczęście mnie opuściło.
Hora ryôte o takaku agete
Znów podnieśmy do góry obie ręce
Purizumu no mukôgawa
i udajmy się na drugą stronę pryzmatu. 
Matikirenai
Już nie mogę się doczekać. 
Weekender Girl 
Taka ze mnie Weekendowa Dziewczyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz