3 wrz 2012

GUMI - Sierpniowy wiatr



Tytuł oryginalny: 八月の風
Tytuł romaji: Hatigatuno kaze
Tytuł polski: Sierpniowy wiatr
Tekst i muzyka: 40meterP
Wokal: GUMI (V3 Power)


Kimi ni kiitehosikute tukuriageta senritu
Chcę, abyś posłuchała melodii, którą wymyśliłem.
Kotoba o noseru tabi ni iro o kaetesimau kedo
Jednak za każdym razem, gdy chcę dodać do niej słowa, zmieniają one swoją barwę. 
Kawaru koto kawaranai koto dotti ga erai ka nante
Rzeczy zmienne i niezmienne - które z nich są lepsze?
Dare ni mo wakaranai kara boku wa kono mama ga ii
Nikt tego nie wie, dlatego i ja pozostanę przy tym. 

Tôzatteyuku ikutumono kesiki o
Oddalające się niezliczone scenerie 
Tiisana hitomi no oku ni yakituketeyuku
wypalam w swoich małych oczach. 

Nagaredasita merodeî tunaida bokura no sono te o
Nagle rozległa się melodia i wzięliśmy się za ręce.
Tutumikomu hatigatuno kaze hibikiatte
Otulił nas sierpniowy wiatr, po czym zaczął tej melodii wtórować.
Mada mienai sekai o matikogareru demo ureu demo naku
Razem z tobą chcę wpatrywać się w nasz upragniony, lecz nadal niewidoczny świat,
Kimi to nagamete'itai
bez ani drobinki smutku. 

Zibun ni iiwakesite kokoro o gomakasite wa
Wymyślałam dla siebie wymówki, oszukując tym samym swoje serce.
Iranai mono bakari o itumo kakaetekita kedo
Wciąż nosiłem ze sobą tylko niepotrzebne mi rzeczy. 
Dareka ga tukuriageta donna monogatari yori
To, co znajdowało się przed moim oczami, wyglądało tak pięknie;
Me no mae ni aru ima ga totemo kirei ni mieta
o wiele piękniej od światów w wymyślonych opowiastkach.

Miusinatte'ita asimoto ni atta mono
Straciłem z oczu to, co było u moich stóp. 
Tiisana sono ibuki kara kikoetekita tasikana ai no uta
W tym cichutkim oddechu bez wątpienia usłyszałem piosenkę o miłości. 

Nagaredasita merodeî yawarakana kodô ni natte
Nagle rozległa się melodia, która stała się łagodnymi uderzeniami serca.
Kimi no koe o todokete yo ituka miraino bokura ni 
Niech przyniesie ona twój głos do nas w przyszłości. 

Nagaredasita merodeî tunaida bokura no sono te o
Nagle rozległa się melodia i wzięliśmy się za ręce.
Tutumikomu hatigatuno kaze hibikiatte
Otulił nas sierpniowy wiatr, po czym zaczął tej melodii wtórować.
Mô mienai sekai o natukasigaru demo kuyasimu demo naku
Razem z tobą chcę wpatrywać się w nasz niewidoczny już świat, 
Kimi to nagamete'itai
bez ani drobinki nostalgii czy żalu.

Kimi to sugositeyuku
Spędzam z tobą czas. 

Kimi ni kittehosikute tukuriageta senritu
Chcę, abyś posłuchała melodii, którą wymyśliłem.
Itumademo kono basyo de kimi to kandararetara
Gdybym tylko mógł grać ją razem z tobą w tym miejscu już na zawsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz