1 wrz 2012

GUMI - Sasza



Tytuł oryginalny: サーシャ
Tytuł romaji: Saasha (Sasha)
Tytuł polski: Sasza 
Tekst i muzyka: Yuzuhiko
Wokal: GUMI


Boku no Sâsya boku no Sâsya
Moja Sasza, moja Sasza.
Aoi me o sita kireina ningyô
Piękna lalka o błękitnych oczach. 
Dare ni mo huresasenai
Nie pozwolę cię dotknąć nikomu. 

Boku dake no Sâsya dakisime nemuru
Zasnąć potrafię tylko ze swoją Saszą w objęciach. 

Boku no Sâsya boku no Sâsya
Moja Sasza, moja Sasza.
Tôzikino yôna namerakana hada
Jej skóra gładka niczym porcelana.
Dokusenyoku wa masite 
Nie mam zamiaru nikomu cię oddać.
Hutari dake no sekai o tukuridasu
Stworzę świat tylko dla nas dwojga.

Koko wa koro wa hutari no kuni
Oto jest, oto jest kraj nas dwojga,
Boku to Sâsya hutarikiri de
tylko mój i Saszy.
Boku wa ô de kimi ôzyo
Ja jestem w nim królem, a ty królową.
Muimina kokumin wa iranai
Nie potrzebni nam tu są nic nie znaczący poddani. 

Boku no Sâsya boku no Sâsya
Moja Sasza, moja Sasza.
Kireini karada o aratteageru
Wymyję cię do czysta
Hogureta tokoro wa nutte
i zaszyję rozprute miejsca. 
Sarani kirei ni sitateteageru yo
Dzięki temu będziesz jeszcze piękniejsza.

Boku no Sâsya boku no Sâsya
Moja Sasza, moja Sasza.
Rosia umare no kireina ningyô
Piękna lalka pochodząca z Rosji.
Toriko ni natta boku wa
Stałem się niewolnikiem jej uroku.
Kimi to no ôkoku de ai o kataru
Będę wyznawał ci miłość w naszym królestwie. 

Koko wa koro wa hutari no kuni
Oto jest, oto jest kraj nas dwojga,
Boku to Sâsya hutarikiri de
tylko mój i Saszy.
Arasoi mo nai heiwana kuni
To spokojny kraj bez żadnych wojen,
Syôsinsyômeino yûtopia sa
najprawdziwsza utopia. 

Boku no Sâsya kaiwa mo dekinai
Moja Sasza nie potrafi prowadzić rozmów.
Syai de okuyukasii onnanoko
Jest nieśmiałą i skromną dziewczyną.
Aruhi mama kara okuraretekita
Pewnego dnia otrzymałem list od mamy,
Tegami ni wa kô sikisareteta
a napisane było w nim tak:

"Z powodu twojego ××, musiałam ○○-ić △△."

Mama ga suteta boku no Sâsya
Mama wyrzuciła moją Saszę;
GPS (zi pi esu) ga tuita Sâsya
Saszę, do której przyczepiony był nadajnik.
Boku wa kimi o misutenai yo
Ja cię nie porzucę.
Hutari de ôkoku ni kaerô
Wróćmy do naszego królestwa we dwoje.

Boku no boku no boku no Sâsya (2x)
Moja, moja, moja Sasza. (2x)
Mîtuketa
Znala~złem cię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz