4 sie 2012

VanaN'Ice - Arrest Rose


Tytuł oryginalny: Arrest Rose
Tytuł polski: Róża Aresztu
Tekst i muzyka: natsuP
Aranżacja: natsuP i haku
Wokal: VanaN'Ice (Kamui Gakupo, KAITO i Kagamine Len)


Taiyô ga sugata o kesi
Słońce ukrywa się.
Yoru no tobari ga oriru
Opada kurtyna nocy.
Sizukana heya no naka de
W cichym pokoju
Kanasimi dake ga nokoru
pozostał jedynie smutek.

Mô soba ni wa irarenai
Nie mogę już być u twojego boku,
Kimi ga mienai â...
Nie widzę cię, aa...
Wasurete kieru kara
gdyż wkrótce zapomnę o tobie i zniknę.
Kiesôna yoru
Noc zdaje się znikać.

Omoi wa nokotta mama
Moje uczucia pozostają niezmienne,
Kioku dake zankokuni
a wspomnienia bezlitośnie przeszywają serce.
Kimi o nakusita boku wa ikiru hikari mo ai mo usinatta
Utraciwszy cię, straciłem światło i miłość niezbędne do dalszego życia.
Dakisimetara hanasezuni ugokenakute
Gdybym cię objął, zastygłbym w bezruchu, nie będąc w stanie cię puścić.
Koboreru sizuku kikoeru toiki
Wraz z każdą uronioną łzą wzdycham coraz głośniej.

 motto tutaetai koto ga atta noni
Aa, było tak wiele rzeczy, które chciałem ci powiedzieć,
Mô... ososugiru to me o tozita
lecz... jest już na to za późno. Zamknąłem oczy.

Omoi o kesisari
Pozbądź się swoich uczuć.
Boku no mae kara inakunaranaide kowaresô
Nie znikaj sprzed moich oczu, w przeciwnym razie nadejdzie mój koniec.
Siawase ni natte
Stań się szczęśliwy.
Boku no te no todoku basyo ni ite inakunaranaide
Bądź w miejscu, gdzie mogę cię dosięgnąć i nie znikaj.

Eien ga hosikatta
Pragnąłem wieczności.
Kimi o komarasetesimatta ne
Zakłopotałem cię tym, czyż nie?
Dôka soko de mattete
Proszę, czekaj tu na mnie.
Kimi o tukamaeni iku
Pójdę cię schwytać.

Setunaku hurueru
Trzęsę się z bólu.
Dôsureba kimi ni kono koe wa todoku no darô
Co mam począć, żeby mój głos dotarł do ciebie?
Togireta omoi o
Roszarpałem wszystkie uczucia.
Mô itido sono te de nigirikaesite hohoende yo
Jeszcze jeden raz ściśnij moją dłoń i uśmiechnij się.

Tyûtohanpana ai de
Jesteś niczym kwiat róży kwitnący chłodno
Tumetaku saku bara no hana no yôni
na glebie będącej miłością niezupełnie szczerą.
Tôsugite mô mienai
Jesteś zbyt daleko i już cię nie widzę.
Kimi ga inai
Nie ma cię przy mnie.

Aisitehosii
Chcę, byś mnie kochał.

Omoi o kesisari
Pozbądź się swoich uczuć.
Boku no mae kara inakunaranaide kowaresô
Nie znikaj sprzed moich oczu, w przeciwnym razie nadejdzie mój koniec.
Siawase ni natte
Stań się szczęśliwy.
Boku no te no todoku basyo ni ite inakunaranaide
Bądź w miejscu, gdzie mogę cię dosięgnąć i nie znikaj.

Eien ga hosikatta
Pragnąłem wieczności.
Kimi o komarasetesimatta ne
Zakłopotałem cię tym, czyż nie?
Dôka soko de mattete
Proszę, czekaj tu na mnie.
Kimi o tukamaeni iku
Pójdę cię schwytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz