12 sie 2012

Kamui Gakupo - Eternal feel


Tytuł oryginalny: Eternal feel
Tytuł polski: Wieczne uczucie
Tekst i muzyka: maya
Wokal: Kamui Gakupo (V3 Power & Whisper)


Kimi to no koto o wasurerareru wake nakute
Nie ma mowy, abym zapomniał o tym, co było między nami.
Ima mo kono mune ni yakituiteru kara
Wszystko, co przeżyliśmy, jest do tej pory wypalone na ścianach mojego serca.

Nanairo ugomeku kaosuna yo no naka
W pogrążonym w chaosie świecie oblanym siedmioma barwami tęczy,
Daremo ga utagai sinzitu mirenai
podejrzewam każdego i nie jestem w stanie ujrzeć prawdy.

Nagarebosi matotte naiteta ore ni
Podzieliłaś się ze mną swoim ciepłem,
Kimi ga wakatekureta nukumori o...
gdy ja rzewnie płakałem odziany w płaszcz spadających gwiazd...

Rinne no naka de kimi to deatta kiseki wa
Do tej pory wierzę, że nasze cudowne spotkanie
Ima mo sinzitu to sinzite'iru kara
w niekończącym się cyklu samsary, jest prawdą.

Gureino sekai ga kimi o kurusimeru
Cierpień przysparza ci szary świat,
Zigen no dôki ga ore o sekasiteru
a mnie popędzają palpitacje tego wymiaru.

Kimi to katayose tasikameatta kizuna wa
Nasza pewna więź potwierdzona staniem ramię w ramię
Azayakani kagayaki nokotteru
pozostawiła po sobie jasny blask.

Hanarebanareno hutari negatta omoi o
Gdzieś na krańcu dalekiego nieba wciąż modliliśmy się
Tôi sora no hate inorituzuketa
o spełnienie się swych życzeń po tym, jak się rozstaliśmy.

Rinne no naka de kimi to deatta kiseki o
Podjąłem decyzję, aby uczynić
Ima mo sinzitu ni sitemiseru sa
z naszego cudownego spotkania prawdę.
Kimi to no koto o yume ni sitai wake zyanakute
Nie ma mowy, abym chciał uczynić to, co było między nami, tylko snem.
Ima mo kono mune ni dakituzukeru kara
Te uczucia pozostaną w mojej piersi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz