27 sie 2012

IA - Przezroczysta odpowiedź



Tytuł oryginalny: 透明アンサー
Tytuł romaji: Toumei ansaa (answer)
Tytuł polski: Przezroczysta odpowiedź 
Tekst i muzyka: Jin (Shizen no tekiP)
Wokal: IA


Memagurusiku mo nai
Jakby dryfując 
Sonna mainiti o
po tej wcale nie oszałamiającej codzienności,
Tadayou yôni nandomo seki ni suwatte
już niezliczoną ilość razy siadałem przy swojej ławce.

"Sâ, dô kana? Kimi wa."
"No, i jak ci poszło?"
Mata tamesu yôni
Po raz kolejny, zeszyt niezapisany żadnymi liczbami
Sûzi no nai kyôkasyo ga nanika o itta
powiedział coś, jak gdyby chciał mnie sprawdzić. 

Dekibae nara sore wa
Jeśli masz na myśli mój wynik,
Mâ, ii hô darô.
to, no, jest raczej dobry.
Miketa mantenno saiseisi o moratte
Otrzymałem kartkę z największą możliwą, trzycyfrową oceną. 

Tonarino seki de wa
Usiadłaś w ławce obok
Tere warainagara
śmiejąc się z zawstydzenia, 
Keta no hikui tensû no kimi ga seki ni tuita
ponieważ na twoim sprawdzianie widniała niezbyt pokaźna liczba.

Mado no soto, motomenai no wa
Za tym oknem nie ma niczego, czego bym pragnął,
Kotae ga sugu ukandesimau kara
gdyż odpowiedź jest mi już znana. 

"Sore zya hora, tumaranai yo" to
"Hej, to takie nudne", powiedziałaś.
Kimi wa itumo tanosisô da
Zawsze zdawałaś się być wesoła. 

Kore izyô kieta kokoro ni hurenaide
Nie dotykaj już więcej mojego serca, które zniknęło.
Kyô mo tikyû nante doko ni mo mienai yo
Tak, ja zawsze, dziś także nie widzę go nigdzie na całej Ziemi. 

Naridasita arâmu ni
Rozbrzmiewający alarm zagadał do samotnego mnie,
Hitori "tumetai yatu dana" to katarikakeru
"Ale z ciebie zimny drań."

Imasara husigisôni kotae o awasetemo
Nawet jeśli teraz jakimś sposobem otrzymam odpowiedź,
Nande ka subete wakarikittesimau kara
odrzucę ją, bo i tak wiem już wszystko.
"Kono mama sindatte
"Jeżeli umarłbym teraz, 
Dareka ga kawari ni naru kara" to
to ktoś by mnie zastąpił", tak ona brzmi.
Tubuyaku koto mo bakarasii yo
Słowa, które mamroczę pod nosem, są niedorzeczne. 

Tadayou yôna hibi wa kurikaesu kedo
Niby dryfujące dni będą się powtarzać,
Kimi ga yasumu nante iwakan ga atte
ale brak twojej obecności niepokoi mnie.

Mâ, dô are asita kaeru tesuto mo
Cóż, wynik sprawdzianu, który zostanie oddany jutro,
Kawaribaesinai kekka nandarô na
czy tak, czy tak nie będzie już lepszy. 

Memagurusiku mo nai sonna mainiti wa
Być może 
Dokoka ga mô
ta wcale nie oszałamiająca codzienność
Kuruttesimatta kamo sirenai
już została spaczona. 

Kimi no kami no iro
Koloru twoich włosów
Kimi no egao o
i twojego uśmiechu
Dareka ga mô obote'inai kamo sirenai
niektórzy mogą już nie pamiętać. 

"Mado no naka aita seki wa
"Jak stamtąd wygląda pusta ławka
Soko kara dô ututte'imasu ka" to
odbijająca się w oknie?", pytam. 

Kimi no koto sitta yôni
Mimo że dowiedziałem się o tobie czegoś,
Nani hitotu wakatte'inakute
to okazało się, że nic z tego nie rozumiałem. 

Sukosi demo sore o wakatte'irareta nara
Gdybym mógł to zrozumieć choć trochę,
Zutto tuzuite'itekureta yôna hibi wa
to może te dni trwałyby już na zawsze. 
Naridasita arâmu o tomeru tabi ni nai mono dato,
Jednak za każdym razem, gdy wyłączam rozbrzmiewający alarm, 
kizukasareteru
na nowo zdaję sobie sprawę, że to już niemożliwe. 

Kyôsitu de kietai kokoro o kizutukete
Serce chcące zniknąć wiele razy zraniono w tej sali lekcyjnej. 
Nandomo kakusi tôsite waratte'ita
Zawsze jednak ukrywałaś to pod uśmiechem. 

Koko kara tobiorite inakunatta kimi no egao o
Jutro także nie zapomnę uśmiechu dziewczyny,

Boku wa asita mo wasurenai yo
która wyskoczyła stąd i odeszła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz