11 sie 2012

Hatsune Miku - Kształt serca


Tytuł oryginalny: 心の形
Tytuł romaji: Kokoro no katachi
Tytuł polski: Kształt serca
Tekst i muzyka: NashimotoP
Wokal: Hatsune Miku


Suki na hito ga dekimasita
Zakochałem się.
Kirêna me o sita hito desita
Obiektem moich westchnień była dziewczyna o pięknych oczach.
Otomodati ni naritakute
Chciałem się z nią zaprzyjaźnić.
Kimi no yokogao o mite'imasu
Patrzę na twój profil.
Dakedo boku wa okubyô de
Jednak jestem tchórzem
Hanasikakeru koto dekinakute
i boję się do niej zagadać.
Sonna hibi ga tuzuitara
Jeśli pójdzie tak dalej,
Atama ga dônika narisô da
to nie wiem, czy nie zbzikuję.

Taikutuna zyugyôtyû ni
W trakcie nudnej lekcji
Himituno nôto o hiraita no
otworzyłem swój sekretny notes.
Makkuro ni nata itipêzi
Cała jedna strona zapisana na czarno
Kimi no tameni kaita kotoba
słowami, które chciałbym do ciebie powiedzieć.
Nandaka totemo hazukasikute
Są one jednak bardzo zawstydzające.
Dakedo ni tutaetakute
Ale i tak chciałbym ci je przekazać.
Hôkago kamihikôki ni site
Po szkole wyrwałem tę stronę i złożyłem ją w samolot,
Kyôsitu no mado kara
a potem wyrzuciłem

Tobasita yo
przez okno z klasy.

Boku no kono kanzyô o
Zbiorę do kupy śmieci
Arihureta kotoba no
zwane czasem także słowami
Garakuta kakiatume
i za pomocę nich spróbuję
Katati ni site'iku no
nadać swoich uczuciom kształt.

Tugino hi no asa kyôsitu ni
Gdy wszedłem do klasy kolejnego ranka
Hairu to minna ga boku o miru
wszyscy patrzyli na mnie.
Daisukina ano hito mo
Moja ukochana
Nigotta me o site boku o miru
też patrzyła na mnie zamglonymi oczami.
Kyôsitu no sumi no hô
W kącie klasy,
Boku no tukue no ue ni
na mojej ławce
Mioboeno aru kamihikôki
leżał znajomy papierowy samolot.
Sekai ga
Mój świat

Kiete'iku
zaczął się rozpadać.

Boku no kono kanzyô o
Chciałem przekazać ci
Kimi ni tutaetakute
swoje uczucia.
Katari ni sita hazu ga
Nawet nadałem im kształt,
Kokoro wa kudaketitta
a mimo to moje serca złamano.

Kudaketa kokoro wa moto ni modoranai
Złamane serce nie powróci do swojej pierwotnej postaci,
Dakara atarasii katati o tukuru yo
dlatego spróbuję nadać mu nowy kształt.
Kimi ni tutaetai
Chcę ci przekazać te uczucia,
Kimi ni tutaetai
chcę ci przekazać te uczucia,
Tutawaranakutemo
a nawet jeśli się to nie da,
Katati ni suru yo
to i tak nadam im kształt.

Boku no kono kanzyô o
Zbiorę do kupy śmieci
Arihureta kotoba no
zwane czasem także słowami
Garakuta kakiatume
i za pomocę nich spróbuję
Katati ni site'iku no
nadać swoich uczuciom kształt.

Boku no kono kanzyô o
Moim obecnym uczuciom,
Kudaketa kokoro o
złamanemu sercu
Kimi e no omoi o
i uczuciom do ciebie
Katati ni site'iku no
nadam kształt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz