20 sie 2012

Hatsune Miku - Goodbye, sweet my loneliness



Tytuł oryginalny: Goodbye, sweet my loneliness
Tytuł polski: Żegnaj, moja słodka samotności 
Tekst i muzyka: -K-
Wokal: Hatsune Miku


Nemurenai yoru hiza o kakaete
Bezsennymi nocami obejmuję kolana
Aoi tame'iki kurikaesite
i wciąż wzdycham na niebiesko.
Osaerarenai modokasisa to
Wygląda na to, że nie wygram z tą irytacją
Sabisisa ni makesô de
i samotnością, których nie mogę odpędzić.

Ah azayakana omoide ga
Aa, te wyraźne wspomnienia
Tada mabusikute
są po prostu takie promieniste.
Ah tôzakaru imano watasi
Aa, oddalając się moje obecna ja
Kurusikute
cierpi. 

Goodbye, sweet my loneliness
Żegnaj, moja słodka samotności.
Yureru kokoro ni negai o komete
Wszystkie swoje życzenia wkładam do swojego kołyszącego się serca.
Ah me ga sametemo kie wa sinai
Aa, nawet jeśli się zbudzę, to nie znikną one.
Sonna "omoi" mune ni idaite
Trzymam takie "uczucia" w swojej piersi.

Koe ni naranai huan no naka de
Przy tym niespokoju, o który nie jestem w stanie mówić,
Hohoemikata sae wasuresô de
wydaje się, że wkrótce zapomnę nawet, jak się uśmiecha.
Hô o nagareru namida ga tada
Spływające po moich policzkach łzy
Tukisasu yôni itai
zdają się przeszywać mnie na wskroś.

Ah odayakana yasasisa ni
Aa, gdybym napotkała
Mosi deaetara
delikatną życzliwość...
Ah kurusimi mo setunasa mo
Aa, i cierpienie i niedola
Nugutte
zostałyby przez nią zmazane. 

Goodnight, sweet my loneliness
Dobranoc, moja słodka samotności.
Tumetai kutibiru omoi o tutae
Moje zimne wargi zdradzają moje prawdziwe uczucia.
Togirekaketemo kesi wa sinai
Nawet jeśli zostaną na chwilę przerwane, to nie znikną one.
Sonna "inori" todoketakute
Oto "modlitwa", którą chcę ci przekazać.

Goodnight nakanaide...
Dobranoc, nie płacz...
Sâ te o nobasite...
Dalej, wyciągnij rękę...

Goodbye, sweet my loneliness
Żegnaj, moja słodka samotności.
Furueru yubisaki inori ni kaete
Swoje drżące palce zmienię w modlitwę.
Ah me ga sametemo kie wa sinai
Aa, nawet jeśli się zbudzę, to nie znikną one.
Sonna "negai" ima egaite
Takie "życzenia" maluję teraz w swoim umyśle.

(la la la, la la la la la...)

Ah...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz