28 lip 2012

Kasane Teto - Rzucę bycie utaite


Tytuł oryginalny: 辞めてやるよ歌い手なんか
Tytuł romaji: Yameteyaru yo utaite nanka
Tytuł polski: Rzucę bycie utaite
Tekst i muzyka: NamahageP (Hoiru)
Wokal: Kasane Teto


Yameteyaru yo utaite nanka
Rzucę bycie utaite.
Hinome o abizuni sizumu no naraba
Jeśli mam utonąć w głębinach nie ujrzawszy światła dziennego,
Yameteyaru yo utaite nanka
to rzucę bycie utaite
Mairisugoto minna hômutteyaru
i głęboko pod ziemią zasypię wszystkich innych utaite wraz z ich mylistami.

Yaisu maiku o katate ni
Było to około dwóch lat temu.
Ninen kurai desyô ka
Przybyłam na NicoNico
「Utattemita」 no tagu de
pod tag "utattemita"
Yattekimasita
z tanim mikrofonem w dłoni.

Daremo siranai desyô
Nikt a nikt nie zna
Watasi no namae nanka
mojego imienia.
Daremo siranai desyô
Nikt a nikt nie zna
Watasi no utatta dôga nanka
filmików, w których zaśpiewałam.

Sô yo watasi wa doteihen
Zgadza się, jestem na samym dnie.
Naku ko mo warau doteihen
Upadłam tak nisko, że śmieją się ze mnie nawet beksy.
Zibun yori ato ni upusareta
Liczby wyświetleń i mylist
Dôga ni kosareteku
filmików wrzuconych później od moich
Saiseisû mairisu
przekraczają te u moich filmików.

Yameteyaru yo utaite nanka
Rzucę bycie utaite.
Hinome o abizuni sizumu no naraba
Jeśli mam utonąć w głębinach nie ujrzawszy światła dziennego,
Yameteyaru yo utaite nanka
to rzucę bycie utaite
Mairisugoto minna hômutteyaru
i głęboko pod ziemią zasypię wszystkich innych wraz z ich mylistami.

Yameteyaru yo utaite nanka
Rzucę bycie utaite.
Maiku mo I/F (ai efu) mo minna minna
Swój mikrofon i I/F* i wszystko inne
Simatteyaru osi'ire no naka...
zamknę na cztery spusty w szafie...
_____________________________
*I/F - przyznam się bez bicia; szukałam i szukałam, ale nie wiem, co to jest. Gdzieś napisane było, że to skrót od "interfejs", ale nie wiem, czy faktycznie tak jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz