5 cze 2012

GUMI - KiLLER LADY


Tytuł oryginalny: KiLLER LADY*
Tytuł polski: ZABóJCZA DAMA
Tekst: q*Left
Muzyka: 8#Prince
Wokal: GUMI
*Ciekawostka - jeśli by odwrócić kolejność wyrazów, wychodzi "lady killer", czyli "bardzo atrakcyjny mężczyzna".


Kudaranai tawagoto tukiaikirenai wa
Ma już dość tej twojej gadaniny.
「Suki ni site ii?」Nante nanisama no tumori?
"Mogę robić, co chcę?" Co to ma znaczyć? Za kogo ty się uważasz?

Atasi ga iitai koto
Nawet jeśli nie usłyszysz wszystkiego,
Subete kikanakutemo rikaisinasai
co chcę powiedzieć, musisz to zrozumieć,
Tadasi sikô wa minukanaide yo
ale nie możesz pojąć mojego toku myśleniasz.
Hurete ii no wa atasi ga yurusita toki dake
Możesz dotykać mnie tylko wtedy, gdy ci na to pozwalam.
Zutto sippo hutte mattete
Czekaj grzeczenie, cały czas machając ogonem.

Kyôsei nante hasitanai wa
Krzyczenie jest wulgarne.
Mô dame nante iwasenai wa
Nie pozwolę ci powiedzieć, że już więcej nie wytrzymasz.
Nakasete yo manzokusasete yo
Spraw, żebym jęczała, zadowól mnie.
Tuyayakana zettyô nante siranai wa
Nie doświadczyłam jeszcze fantastycznego szczytowania,
Siritai wa osiete yo
ale chcę go doświadczyć. Pomóż mi w tym.
Asebanda te de nê dakisimete
Swoimi spoconymi rękoma, hej, obejmij mnie.

Kakehiki nante kirai modokasii wa
Nie znoszę miłosnych gierek, irytują mnie.
Sameta huri demo sitemiru? Osuki ni dôzo
Co powiesz na trochę oziębłości? Proszę, rób, co zechcesz.

Kubiwa tukemasyô ka
A może by tak założyć ci obrożę?
Tunaidokeba sukosi wa otonasikunaru kasira
Jeśli ją założę, może będziesz troszkę posłuszniejszy.
Motto kai'inurasiku sitokinasai yo
Zachowuj się bardziej jak udomowiony pies.
Ii kara kikinasai yo henzi wa wan desyo
Słuchaj, możesz odpowiedać tylko "hau".
Hoetenaide tyotto damatte
Nie wyj, zamknij się na chwilę.

Kansei nante hasitanai wa
Wreszczenie jest wulgarne,
Mô dame nante darasinai wa
a mówienie, że już więcej nie wytrzymasz, tym bardziej.
Anata no sono ude de misete yo
Pokaż mi, co potrafię te twoje ręce.
Hateru made zenryoku de aisite yo
Aż do samego końca, kochaj mnie z całych sił.

Hikarenai wa dôzinai wa
Nie przywiążę się do ciebie, nie będę ani trochę poruszona.
「Kotti ni konai ka?」
"Nie podejdziesz tu?"
Sono te ni wa noranai wa
Nie idę na taki układ.
Anata no suki ni wa sasenai wa
Nie pozwolę ci, co dusza zapragnie.
Watasi ga KiLLER LADY
W końcu jestem ZABóJCZĄ DAMĄ.

Mômoku nano wa sotti desyo
Przecież to ty jesteś ślepy.
Anata ni sentakusi wa nai no
Nie masz żadnego wyboru.
Iesu ka hai de kotaenasai
Odpowiadaj tylko "yes" albo "tak".
Hai, yoku dekimasita ne ♥
Świetnie, dobra robota. ♥

Kyôsei nante hasitanai wa
Krzyczenie jest wulgarne.
Mô dame nante iwasenai wa
Nie pozwolę ci powiedzieć, że już więcej nie wytrzymasz.
Nakasete yo manzokusasete yo
Spraw, żebym jęczała, zadowól mnie.
Tuyayakana zettyô nante siranai wa
Nie doświadczyłam jeszcze fantastycznego szczytowania.

Â! Kantan o haku no mo tasinami yo
Aa! Nie przesadasz z tymi komplementmai, co?
Mô kore izyô yurusanai wa
Nie pozwolę ci już na więcej.
Wakatta no? Tyotto kiiteru no?
Zrozumiano? Ej, słuchasz mnie w ogóle?
「Suki ni site ii?」Nante ...wagamama ne
"Mogę robić, co chcę?" Ale jesteś... samolubny.
Kosui zyanai kyô dake wa
No nie powiem, jesteś przebiegły. Tylko dziś
Asebanda te de nê dakisimete
swoimi spoconymi rękoma, hej, obejmij mnie.
__________________________________________
Hah, nie umiem tłumaczyć zboczonych piosenek. ORZ

1 komentarz:

  1. Bardzo... CIEKAWE tłumaczenie XD
    Nie spodziewałabym się tego i to po Gumi xD
    Sankyuu za tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń