28 maj 2012

Kagamine Len - virgin suicides


Tytuł oryginalny: virgin suicides
Tytuł polski: dziewicze samobójstwa
Tekst i muzyka: Nem
Wokal: Kagamine Len


Uso no kazu dake kurozunda hai ga ikigurusiinda
Liczba kłamstw sczerniała. Ciężko mi oddychać, duszę się.
Isso kiritotteokure
Najlepiej wytnij mi płuca.
Asita ga tanosimi da nante zuibun siawase nanda ne
"Nie mogę doczekać się jutra!" Jesteś całkiem szczęśliwa, co?
Sonna me de warawanaide yo
Nie uśmiechaj się, robiąc takie oczy.

Sono te o mada sono te o mada
Ja nadal nie chcę, nadal nie chcę
Boku wa hanasitaku wa nainda...
puszczać twojej dłoni...

(Kimi o korosite ii no?)
(Mogę cię zabić?)

Nê kireina kimi mo ituka yogoretesimau nara
Hej, jeśli mimo że teraz jesteś piękna, pewnego dnia zostaniesz skalana,
Nê kireina mama de ima owarasetesimaô ka
hej, to zakończę twój żywot póki jesteś piękna.
Matuge no saki no garasudama ni uturu sakasano sekai
W koralikach na twoich rzęsach odbija się odwrócony do góry nogami świat.
Kono mama no hutari o eienni tozikometeokitai
Chcę uwięzić w nich nasze obecne jaźnie już na wieki.


Dareka ni tumitubusarete mitibata de kareta hana o
Nie mam czasu współczuć
Awaremu hima nante nakute
zdeptanemu przez kogoś zwiędłemu przydrożnemu kwiatowi.
Mati ya hito mo kawatteku kimi mo boku mo kawatteku
Miasto i ludzie stopniowo się zmieniają, ty i ja też stopniowo się zmieniamy.
Sonna mirai ga kowainda
Boję się takiej przyszłości.

Kimi no koe o motto tyôdai
Pozwól mi posłuchać twojego głosu dłużej.
Sanso mo mizu mo iranai kara...
Gdy mogę go słuchać, nie potrzebny mi ani tlen ani woda...

(Kimi o korosite ii no?)
(Mogę cię zabić?)

Nê kireina hitomi ituka nigottesimau nara
Hej, jeśli mimo że teraz masz piękne oczy, pewnego dnia staną się niczym błoto,
Nê kireina mama de ima owarasetesimaitai
hej, to zakończę twój żywot póki jesteś piękna.
Sono yubisaki o kituku kande nizimu rubî no naka
W rubinowej czerwieni, która wypływa z ugryzionych przeze mnie mocno twoich palców,
Boku o aisitekureru kimi o tozikometeokitai
chcę uwięzić cię, dopóki mnie kochasz.

(Kimi o korosite ii no?)
(Mogę cię zabić?)

Nê kireina kimi mo ituka yogoretesimau nara
Hej, jeśli mimo że teraz jesteś piękna, pewnego dnia zostaniesz skalana,
Nê kireina mama de ima owarasetesimaô ka
hej, to zakończę twój żywot póki jesteś piękna.
Nê hutari o musubu kono akai ito ga kiretara
Hej, jeśli ta łącząca nas czerwona nić zostałaby przycięta,
Nê tigau dareka to kimi wa koi ni otirundarô
hej, to zakochałabyś się w kimś innym.

Boku no siranai kimi wa zenbu kesite, kesite, kesite
Wymarzę, wymarzę, wymarzę wszystkie nieznane mi części ciebie.
Sono hitomi wa tatta hitori o utusitekureba ii
W twoich oczach powinna obijać się tylko jedna osoba.
Kagami no hahen ga utusidasu hutari dake no sekai
W odłamkach lustra widać świat należący tylko do nas dwoje.
Boku o aisitekureru kimi o tozikometeokitai
Chcę uwiezić cię, dopóki mnie kochasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz