24 maj 2012

Hatsune Miku - Wygadujący bzdury


Tytuł oryginalny: 戯言スピーカー
Tytuł romaji: Tawagoto supîkâ (speaker)
Tytuł polski: Wygadujący bzdury
Tekst i muzyka: nekobolo
Wokal: Hatsune Miku (Append)


Tumekonda kanzyô o
Wepchnięte do pudełka emocje
Hitotu hitotu korosite
zabijam jedne po drugich.
Umidasita egao wa
Na uśmiech, w jaki z trudem wygięły się moje usta,
Kirai kirai no namida.
spływają moje łzy nienawiści, nienawiści.

Nomikonda kizuato
Rany, które przełknęłam,
Itai itai iwanai
bolą, bolą, ale tego nie powiem.
Sôsureba anata wa
W przeciwnym razie
Kizukanai kara.
nie zauważysz.

Kimi no kotoba ga
Twoje słowa
Watasi o korosu no
zabijają mnie.
Kimi wa siranai no
Ty nie znasz
Watasi no kokoro o
mojego serca.

Kesita akari wa tomoru koto wa nai
Wyłączone światło nie zostanie ponownie zapalone.
「Watasi」 wa「uso」 de dekita「watasi」
"Ja" jestem "sobą" zrobioną z "kłamstw".

Hi ga akereba anata wa
Kiedy nadchodzi ranek, ciebie
Inai inai sore de ii
nie ma, nie ma, ale nie szkodzi.
Demo anata ga nokosita
Jednak pozostawione przez ciebie
Kizu wa kizu wa ienai
rany, rany, nie goją się.

Itumo no yôni warau anata sae
W głębi serca nie przebaczę ci tego,
Yuruse wa sinai no kokoro no oku de wa
że śmiejesz się tak, jak zazwyczaj.
「Turai」da nante ieru wake nai no
Nie ma mowy, żebym powiedziała, że jest mi "ciężko".
「Watasi」wa「dôke」no yoni
"Ja" jestem jak "błazen".
Warau warau
Śmieję się i śmieję.

Ima kieta watasi uso dayo uso dayo
Właśnie zniknęłam. To kłamstwo, to kłamstwo.
                           ?

Kimi no kotoba ga watasi o korosu no
Twoje słowa zabijają mnie.
Yuruse wa sinai no
Nie przebaczę tego.
Sonna watasi mo
Jeśli ci to nie przeszkadza,
Anata ga ii nara watasi o korosite
to zabij tę żałosną mnie.
「Watasi」 wa「uso」 de dekita「watasi」 dakara.
Bo w końcu "ja" jestem "sobą" zrobioną z "kłamstw".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz