27 kwi 2012

Kamui Gakupo - Książę z ciemnej wieży


Tytuł oryginalny: 黒い塔の王子
Tytuł romaji: Kuroi tou no ouji
Tytuł polski: Książę z czarnej wieży
Tekst i muzyka: machigeritaP
Wokal: Kamui Gakupo



Kurai mori no oku hukaku ni aru to iwarete'iru「tô」
Ponoć w samym sercu ciemnego lasu stoi "wieża".
Soko ni sunde'iru boku wa, kanasiki sadame no ôzisama
Ja, żyjący w ów wieży, jestem księciem o smutnym losie.


Hana ni hureba, nanimo nokosazuni moete kuroku kiete'ikunda
Jeśli dotknąłbym kwiatu, zmieniłby barwę na czarną i spalił się doszczętnie.


Kimi no te ni huretakutemo hurarenai yo
Nie ważne, jak bardzę chcę dotknąć twej dłoni, nie mogę tego uczynić.
Nande konna karada ni sitesimattanda
Dlaczego dano mi takie ciało?


Tada no ai ni sae hurerarenu, kono boku o korosite
Życie nie mogąc nawet dotknąć swej miłości jest bez sensu. Zabijcie mnie.


Asahi ga mata boku no karada ni hurisosogu zankokuni waraikaketekuru
I znów me ciało oblewa poranne światło, śmiejąc się okrutnie.
Mata, kuzurete

Ponownie upadam.


Akai senketu no tikai ni wa, tumi to iu batu ga
Mimo świadomości, że czeka mnie za to kara zwana grzechem,
Aru to sitte'inagara kono mi ni kizanda
złożyłem przysięgę szkarłatnej krwi.


Kono karada kowaretemo kimi ni kutizuke o
Nawet jeśli doprowadzi to me ciało do ruiny, chciałbym choć raz złożyć na twoich ustach pocałunek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz