17 kwi 2012

Kagamine Rin i Len - Rządy młodych

Tytuł oryginalny: 下剋上
Tytuł romaji: Gekokujou
Tytuł polski: Rządy młodszych
Tekst i muzyka: IchigyouP
Wokal: Kagamine Rin i Len


Nidaime syûmei haya mizuki
Od naszego debiutu minęły miesiące już trzy.
Banzuke umeru wa sendai bakari
Na rankingach królują jeno nasi poprzednicy.
Kokora de hitohana sakasemaseu to
Jak oni kwitną, zakwitnijmy i my.
Nariagarimasu gekokuzyô
Czas się wznieść na wyżyny sław, czas na rządy młodszych.

Itiban yari ore ga itadaki
Pierwszy cios należy do mnie.
Kirikomi taityô Kagamine Ren da
Jam Kagamine Len, dowódca oddziału.
Renda F5 (ehu go)
Uderzyć w F5!*
Henna netuzô no sei de niko de no ore no atukai wa syota
Jakimś dziwnym trafem na Nico traktują mnie jak shotę.
Tyotto mate gora
Czekajcie no chwilę!
Ore wa otoko da
Ja jestem mężczyzną!
Nameta mane sutto hiku zo rôdo rôrâ de
Nie doceniajcie mnie, a przejadę was walcem drogowym.
Tyotto imêzi tigaundenai
Jestem źle postrzegany.
Himetaru tikara wa zitu wa katute nai hodo ni
Moją ukrytą mocą jest
Bisei kike
piękny głos. Posłuchaj go!
Kii takaku site
Zaśpiewam wysoko.
Hidê katuzetu wa musisite
Zignorujcie moją złą dykcję.

Uta o kure!!
Dajcie mi piosenkę!!
Sendai ni tatiuti dekiru tikara o
Siłę do zmierzenia się z poprzednikami.
Uta o kure!!
Dajcie mi piosenkę!!
Soitu buki ni ore wa nariagaru ze
Zrobię z niej swoją broń, by wsławić się.

Sora iku zo!! Gekokuzyô!!
A więc chodźmy!! Rządy młodszych!
Koko ni tudoe warera Kagamine ikka
Rodzina Kagamine zbiera się tu.
(4x)

Ikka sôde de tanka kitta
Całą rodziną pokonaliśmy dokuczliwe słowa.
Tyoi kome areta kedo ma ikka
W komach zrobiła się burza, no cóż.
Rin ga minna ni owabi tyanto
Rin wszystkich przeprosi,
Ringa 〇hatto de ogoru tyanpon
zafunduje im ramen w Ringa Hut.
Konna derekata nara mikuane yori
Dzięki mojej stronie dere przywyższę siostrę Miku.
Atasi no hô ga kawaiku ne?
Czy nie jestem od niej ładniejsza?
Demo kawaii dake zya nanimo kawaranai kara
Ale samo bycia śliczną nic nie zmieni,
Koko wa aete tun zenkai
więc zastosuję teraz stronę tsun!

Ii ka kikina zayûnomei wa
Hej, słuchaj no, nasze motto oczywiście
Muron ok, midori wa, teki da.
brzmi: "Ok, Zielona jest wrogiem".
Zidai ninau kono atui mune ni wa
W moim gorącym sercu drugiej generacji
Kikai ni nai tamasii ga yadoru
mieszka dusza, której brak maszynom.

Kagamine ikka no ohata no moto
Pod flagą rodziny Kagamine
Tudou esi gakusi ga hurikazaru honô
zbierają się rysownicy i muzycy, którzy są naszym ogniem wojennym.
Ikkitôsenno tora o hittô ni
Pędzlem namalujcie nam walecznego tygrysa.
Rinkiôhen ni tukamini iku syôri
Kierujemy się ku zwycięstwu.

Uta o kureru
Dającym nam piosenki
Gakusitati ni wa yume kanau koe o semaseu to
muzykom udzielmy swoich głosów, które mają moc spełniania snów.
Nariagarimasu gekokuzyô
Czas się wznieść na wyżyny sław, czas na rządy młodszych.
__________________________________
*Uderzyć w F5! - wciśnięcie klawisza F5 powoduje odświeżenie strony w przeglądarce internetowej.
*Ringa Hut - sieć restauracji z japońskimi zupami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz