17 kwi 2012

Kagamine Len - Para-dichlorobenzen

Tytuł oryginalny: パラジクロロベンゼン【破壊系洗脳ソング】
Tytuł romaji: Parazikurorobenzen 【Hakakei sennô songu】
Tytuł polski: Para-dichlorobenzen 【Destrukcyjna piosenka piorąca mózg】
Tekst i muzyka: OwataP
Wokal: Kagamine Len (+Rin w tle)

Boku wa nan no tameni utau?
Po co ja śpiewam?
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Tada imi mo rikaisezuni utau
Śpiewam nie pojmując znaczenia tej piosenki.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sô kotae motome hasiridasita
Tak, wybiegłem w poszukiwaniu odpowiedzi.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sono saki ni tadorituite nanimo nai to sitta kedo
Wiedziałem jednak, że tam, gdzie dotrę, nie znajdę nic.

Sâ utaimasyô odorimasyô
A zatem, śpiewajmy i tańczmy.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sâ wamekimasyô sakebimasyô
A zatem, płaczmy i krzyczmy.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Inu mo neko mo usi mo buta mo mina
Wszyscy: i psy, i koty, i krowy, i świnie.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sâ kuruimasyô nemurimasyô
A zatem, wariujmy i śpijmy,
Kutihateru made sâ
aż zgnijemy doszczętnie.

Rûru ga boku wa iya de
Nie znoszę zasad
Tada sibararetakunakute
i bycia ograniczanym,
Dakara boku wa nigedasite
dlatego właśnie uciekłem,
Atosaki no koto wa wasure
zapominając o tym, co było i co będzie.

Sasizusareru no ga iya de
Nie znoszę bycia instruowanym.
Sukosi aku ni naritakute
Chciałem stać się troszeczkę zły.
Sin'ya ie o nukedasite
Późną nocą wyślizgnąłem się z domu
Yoruno mati o hasirinuke
i biegłem przez uśpione miasto.

Nan no tameni ikiru no ka
Po co ja żyję?
Boku wa noraneko ni hanasikaketa
Zapytałem o to bezpańskiego kota.
Neko wa nanimo kotaezuni
Kot ten, nie dając mi żadnej odpowiedzi,
Tada mikudasita me de boku o mita
patrzył tylko na mnie swoimi wyniosłymi ślepiami.

Nome mo nasi kôhî nomihosite
Z trudnością wypijam do końca kawę,
Kumorizora o miagetanda
patrząc w górę na pochmurne niebo.
Imano boku ni nani ga dekiru?
Co potrafi zrobić moje obecne ja?
Sore sura wakaranai
Nie wiem nawet tego.

Dakara boku wa utai sakebunda
Dlatego będę śpiewać i wrzeszczeć.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sono imi mo rikaisezuni wameku
Będę krzyczeć, sam nie wiedząc czemu.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Kore de kimi manzokudekiru no?
Czy to cię satysfakcjonuje?
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Okite kisoku yabuttara kimi wa nanika kawaru no?
Czy coś się zmieni, jeśli złamiesz zasady?

Sô daredemo ii butimaketai
Tak, chcę o tym powiedzieć byle komu.
********** (Parazikurorobenzen)
Aku o tataku seigi hurikazasu
Moim mieczem będzie gładząca zło sprawiedliwość.
**********
Seigi tate ni sutoresu kaisyô
Jako tarczy też użyję sprawiedliwości i uwolnię swój stres.
**********
Mawari tomeru bokura kizukanai
Ludzie wokół zatrzymują się, a mimo to nie zauważamy,
Orokana kôi
jak głupie są nasze czyny.

Kono uta ni imi wa aru no?
Czy ta piosenka ma jakieś znaczenie?
Kono uta ni imi wa nai yo
Ta piosenka nie ma żadnego znaczenia.
Kono uta ni tumi wa aru no?
Czy w tej piosence jest jakikolwiek grzech?
Kono uta ni tumi wa nai yo
W tej piosence nie ma żadnego grzechu.

**** (Benzen) ni imi wa aru no?
Czy **** ma jakieś znaczenie?
**** ni imi wa nai yo
**** nie ma żadnego znaczenia.
**** ni tumi wa aru no?
Czy w **** jest jakikolwiek grzech?
Kono uta no imi wa... ****
Znaczeniem tej piosenki jest... ****

Boku wa sosite kizuku
Wtedy to zauważyłem,
Syosen wa subete gizen nanda to
że wszystko jest hipokryzją.
Boku no ikiru kati wa nani?
Jaka jest wartość mojego życia?
Noraneko wa mizu ni oborezinda
Bezpański kot utopił się.

Kara ni natta kôhî nagesutete
Wyrzucam opróżniony kubek po kawie.
Yami ni ôwareta sora o mita
Spojrzałem na niebo spowite ciemnością.
Imano boku wa nani o siteru?
Co robi moje obecne ja?
Sore sura wakaranai
Nie wiem nawet tego.
Mô nanimo wakaranai
Nie wiem już nic.

Sosite kimi wa boku o waraunda
I tak śmiejesz się ze mnie,
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sosite boku wa kimi tukitobasu
a ja tak cię odpycham.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Boku ga tadasikute kimi wa tigau
Rację mam ja, nie ty.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Kyomu ni tutumarete wa kieru
Aż do momentu, gdy zniknę całkowicie
Boku ga kiesaru made
otaczać mnie będzie nicość.

Sâ utaimasyô odorimasyô
A zatem, śpiewajmy i tańczmy.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Sâ waraimasyô netamimasyô
A zatem, śmiejmy się i zazdrośćmy.
Parazikurorobenzen
Para-dichlorobenzen
Boku mo kimi nanimokamo zenbu
I ja i ty, i wszystko i nic.
**********
Sâ kuruimasyô nemurimasyô
A zatem, wariujmy i śpijmy,
Kutihateru made sâ
aż zgnijemy doszczętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz