17 kwi 2012

Kagamine Len - Padający śnieżny puch

Tytuł oryginalny: ふれふれ粉雪
Tytuł romaji: Fure fure konayuki
Tytuł polski: Padający śnieżny puch
Tekst i muzyka: utaP
Wokal: Kagamine Len


Yoru no tobari no naka hutari terasu tuki
Pod kurtyną nocy oświetla nas księżyc.
Nukumori o motomete wa tuyoku dakisimeta
Mocno obejmuję swoje pragnienie ciepła.
Toiki wa sirokunaru kazikanda yubi de
Mój oddech staje się biały. Zdrętwiałym z zimna palcem
Yuki ni nazoru namae tokete kieteyuku
na śniegu piszę twoje imię, jednak ono wnet rozpływa się.

「Hanasanai」
"Nie puszczę cię."
Tikatta yakusoku wa mô
Złożona przeze mnie obietnica
Kasundeku siroi sikai no mukô
rozmywa się już pośród wszechobecnej bieli
Mu ni kaeru
i zmienia się w nicość.

Hurehure konayuki boku no sugata tutunde kakusite'itehosii
O padający z nieba śnieżny puchu, chcę, abyś otulił i ukrył mnie.
Kimi no saru senaka o mitumete namida koraeta
Wpatrując się w twoje oddalające się plecy, powstrzymywałem wzbierające łzy.
Huritomoru yuki nomikondeku sekai mo boku no koi mo
Zbierający się połyka świat i moją miłość.
Mune no itami ieru hi made
Aż do dnia, gdy ból w mojej piersi ustanie,
Siro ni tokete'iyô
będę zlewać się z bielą.

Kimi to sugosita hibi megurikawaru kisetu
We wspomnieniach spędzonych z tobą dni i przemijających pór roku,
Waraiaeta kioku omokage wa hakanaku
w których śmialiśmy się, twoja twarz jest mgława.
Zattô ni magireteku kimi no sugata
Widzę, jak twoja sylwetka znika wśród ulicznego tłumu.
「Ikanaide」 Omoi wa hitohirano yuki ni naru
"Nie odchodź." Moje uczucia stają się pojedynczym płatkiem śniegu.

Hurehure konayuki kimi no sugata tutunde kakusite'itehosii
O padający z nieba śnieżny puchu, chcę, abyś otulił i ukrył mnie.
Oto mo naku otiru no wa yuki ka namida nano ka
Czy to, co spada bezdźwięcznie, to śnieg czy też moje łzy?
Huritumoru yuki nomikonde kimi mo hutari no kako mo
Zbierający się śnieg połyka ciebie i naszą przeszłość.
Tokete kieru sono hi made wa
Aż do dnia, gdy rozpłynę się i zniknę na dobre,
Boku o wasurenaide
nie zapominaj mnie.

Nizimu kowareteyuku kioku no kakera
Fragmenty moich wspomnień rozpływają się.
Hurehure konayuki boku no sugata tutunde kakusite'itehosii
O padający z nieba śnieżny puchu, chcę, abyś otulił i ukrył mnie.
Otiru hitotubu wa boku no koe boku no namida
Spadające ziarenka są moim głosem, moimi łzami.
Huritumoru yuki nomikondeku sekai mo boku no koi mo
Zbierający się połyka świat i moją miłość.
Mune no itami ieru hi made
Aż do dnia, gdy ból w mojej piersi ustanie,
Siro ni tokete'iyô
będę zlewać się z bielą.
「Boku o wasurenaide」
"Nie zapominaj mnie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz