16 kwi 2012

GUMI - Ostatni rewolwer

Tytuł oryginalny: 最後のリボルバー 
Tytuł romaji: Saigo no riborubaa
Tytuł polski: Ostatni rewolwer
Tekst i muzyka: mothy (akunoP)
Wokal: GUMI

Polski
Pani Santa podarowała mi rewolwer naładowany pociskami
Odwróciłam się do ciebie, stojącego przede mną
Żegnaj, kochanie
Jeśli moglibyśmy wszystko naprawić
Chciałabym jeszcze raz iść na letni festiwal
Aby fajerwerki pooglądać
Przepraszam, to wszystko
Jest już niemożliwe i wiem to dobrze
Ponieważ od samego początku zbytnio się różniliśmy
Pod drzewem wiśni spotkałeś "złą" mnie
Ty byłeś po stronie "sprawiedliwości"
Pomimo to, polubiłam cię
To nie pierwszy raz, kiedy do kogoś strzelam, lecz
Chyba pierwszy raz robię to płacząc
Cała wina leży po mojej stronie, dlatego proszę
Nie rób takiej życzliwej miny
We wiosnę się spotkaliśmy i zakochaliśmy
W lecie zrobiliśmy wiele wspomnień
Pewnej jesiennej nocy staliśmy się jednym
W zimie wszystko się skończyło
Odbezpieczam mechanizm, kładę palec na spuście
Mój palec trochę się trzęsie
Ja powiedziałam "przepraszam" po raz ostatni
Ty po raz ostatni...
Jeśli moglibyśmy wszystko naprawić
Chciałabym jeszcze raz iść na letni festiwal
Aby fajerwerki pooglądać
Nie martw się
Gdyż wkrótce na pewno znów spotkamy się
Bądźmy razem na zawsze
Tak zawsze mówiliśmy

Romaji
santasan ga kureta jitudan iri no riborubaa wo
me no maeni tatu anata ni muketa
sayonara itoshii hito
moshi yarinaoseru
mata futari de natumaturi no hanabi demo
mini ikitai ne
gomen sonna koto
mou muri datte wakatteirunda
saishyo kara futari ha subete tigai sugita kara
sakura no ki no shita de "aku" no watashi ga deatta
anata ha "seigi" gawa no hito deshita
sore demo suki ni natta
hito wo utu noha kore ga hajimete dehanai keredo mo
nakinagara utu noha hajimete kana
onegai warui noha subete watashi nandakara
sonna yasashii kao wo shinaide
haru ni deai koi ni otita
natu ni ippai omoide tukutta
aki no yoru ni hitotu ni natta
fuyu ni subete owari wo tugeta
gekitetu wo okoshi yubi wo hikigane ni
hitosashi yubi ga tiisaku furueru
watashi ha saigoni "gomen" to itta
anata ha saigoni...
moshi yarinaoseru
mata futari de natumaturi no hanabi demo
mini ikitai ne
shinpai shinaide
kitto suguni aeru kara ne
zutto isshyoni iyou ne tte
itumo itteta mon ne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz